!!??!!! Undre mig meget over!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Hvordan ens veninde kan snakke sådan til en?

Altså en af mine veninder har været her hjemme og hygge med mig og malou, ja og da jeg skulle ud i køkkenet og hente kaffe, ja så råber hun gudhjælpe du skal da også snart smide alt den graviditets fedt!!! WHAT!!?? jeg gik ind igen og kiggede på hende 'og sagde jeg har tabt 9 ud af de 10kilo jeg tog på, så tak for "omtanken" men jeg tror jeg klare mig!!!! ' på en ironiks spis måde.. ihh blev så sur... og hun sagde efter det var da ikke meninge at gøre mig sur, men man kunn bare stadig se jeg havde født, JA DET SIGER SGU DA SIG SELV, NÅR DET KUN ER LIDT OVER EN MÅNED SIDEN!! men hun sagde undskyld og såen.. men stadig , come on tænk før man taler..

ville baree lige iud med det .

Knus cille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Ranarupta

Ej, for pokker da! Sikke en mangel på omtanke!

MEN HEY!!! Hvor sej er du lige?! 9 kg ud af 10! Det synes jeg er vildt flot!!

Karina

Anmeld

21. januar 2010

Honningblomst

Åh..hun er da bare misundelig fordi du både har en lækker baby og en lækker krop igen så hurtigt efter...op i rumpen med hende..

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Ranarupta skriver:

Ej, for pokker da! Sikke en mangel på omtanke!

MEN HEY!!! Hvor sej er du lige?! 9 kg ud af 10! Det synes jeg er vildt flot!!

Karina

ja det syntes jeg også det er..

Ih mange tak , ja syntes også det er ret sejt.. ( uden at lyder for selvglad heh)

cille

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Eva skriver:

Åh..hun er da bare misundelig fordi du både har en lækker baby og en lækker krop igen så hurtigt efter...op i rumpen med hende..

hih det kan da godt være egentlig heh, havde jeg ikke lige tænkkt over.... men tak

Anmeld

21. januar 2010

Honningblomst

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hih det kan da godt være egentlig heh, havde jeg ikke lige tænkkt over.... men tak

Sådanne bemærkninger tror jeg tit vidner om at afsender måske selv ikke er tilfreds...på samme måde med mennesker der kan rumme andres succes og rose og glædes med andre, de har selv et overskud og er tilfredse med dem selv....bare mine oplevelser og tanker.

Så op med hovedet...du er lækker og det er svært for nogle at rumme...

Knus Eva..som var en flodhest efter jeg havde født, men kunne dog ikke drømme om at tale sådan til andre...

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Eva skriver:

Sådanne bemærkninger tror jeg tit vidner om at afsender måske selv ikke er tilfreds...på samme måde med mennesker der kan rumme andres succes og rose og glædes med andre, de har selv et overskud og er tilfredse med dem selv....bare mine oplevelser og tanker.

Så op med hovedet...du er lækker og det er svært for nogle at rumme...

Knus Eva..som var en flodhest efter jeg havde født, men kunne dog ikke drømme om at tale sådan til andre...

ja det er sgu nok rigtig nok, og ja har oplevet omkring succes, og det var folk der ike kunne klare det, så det har du nok ret i eva..

tak, ja blir også lidt bedre humør af at tænke på det, på den måde hehe..

men tusind atk for svar eva

Anmeld

21. januar 2010

Honningblomst

ja det er sgu nok rigtig nok, og ja har oplevet omkring succes, og det var folk der ike kunne klare det, så det har du nok ret i eva..

tak, ja blir også lidt bedre humør af at tænke på det, på den måde hehe..

men tusind atk for svar eva

Jamen det var da i hvert fald så lidt....dem der kommer med mest skidt som din veninde, de har det helt sikkert værst indeni...og det skal du ikke bære...bare tænk stakkels hende at hun har brug for at nedgøre andre for selv at få det bedre....

Men er glad for jeg kunne hjælpe lidt på dit humør...

Stort kram..

Anmeld

21. januar 2010

TbCp

Hvordan ens veninde kan snakke sådan til en?

Altså en af mine veninder har været her hjemme og hygge med mig og malou, ja og da jeg skulle ud i køkkenet og hente kaffe, ja så råber hun gudhjælpe du skal da også snart smide alt den graviditets fedt!!! WHAT!!?? jeg gik ind igen og kiggede på hende 'og sagde jeg har tabt 9 ud af de 10kilo jeg tog på, så tak for "omtanken" men jeg tror jeg klare mig!!!! ' på en ironiks spis måde.. ihh blev så sur... og hun sagde efter det var da ikke meninge at gøre mig sur, men man kunn bare stadig se jeg havde født, JA DET SIGER SGU DA SIG SELV, NÅR DET KUN ER LIDT OVER EN MÅNED SIDEN!! men hun sagde undskyld og såen.. men stadig , come on tænk før man taler..

ville baree lige iud med det .

Knus cille

Århh mand sådan nogle kommentarer gider man bare ikke høre.

Min moster kom ud og besøgte mig på sygehuset 2-3 dage efter jeg havde født. Hendes allerførste kommentar da hun så mig var "Er du sikker på der ikke er en mere derinde så tyk som din mave stadig er" og jeg synes bare allerede at jeg var blevet meget tyndere 

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Eva skriver:

Jamen det var da i hvert fald så lidt....dem der kommer med mest skidt som din veninde, de har det helt sikkert værst indeni...og det skal du ikke bære...bare tænk stakkels hende at hun har brug for at nedgøre andre for selv at få det bedre....

Men er glad for jeg kunne hjælpe lidt på dit humør...

Stort kram..

ja det har hun da nok, altså hun har det med at kome med nogle spidse kommetare, men syntes denne gik over stregen.. ja vil jeg hehe..

det kunne du helt bestemt..

KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.