Hmm, nu er jeg da en smule forvirret. Jeg har investeret i ægløsningstests, for at se om jeg overhovedet har ægløsning og for at "øve" mig lidt inden det for alvor går løs med IUI.
Jeg har en cyklus på ca 29 dage og i følge instuktionen skulle jeg derfor begynde at teste på 13 dagen. Det gjorde jeg også og der kom 2 streger men teststregen var klart tydligst, og derfor ingen ægløsning. Det samme sker på 14. dagen, men i dag på 15. dagen er det kun kontrolstregen der popper frem
. Ja, altså hvis man ved at der er en teststreg og kniber øjnene sammen, kan man måske lige meget svagt ane teststregen. Men de foregående dage var teststregen der jo meget tydeligt (ikke så tydeligt som kontrolstregen).
Så er det jo jeg tænker om jeg i virkeligheden måske har haft ægløsning på 11. eller 12. dagen, og testen derfor kunne spore lidt Lutein Hormon på 13. og 14. dagen???? Skal jeg så måske begynde at teste nogle dage tidligere næste gang, eller kan det ske at jeg får to lige så tydelige streger i morgen eller en af dagene?
Nogen der har erfaring med ægløsningstests og kan hjælpe?
fra en nybegynder
Anmeld