Ja det er min svigermor jeg snakker om .. 
Min datter er blevet passet derude 3 gange (en overnatning) Hvergang er hun kommet hjem helt græde-færdig og virkelig rød røv samt meget sulten ..
Min svigermor er sygeplejerske, hun mener at vi giver hende for meget og for tit sidst på dagen .. Hun får 180 ml 4 gange om dagen og 5 gange hvis vi tvivler hende til at tage lidt .. Så jeg vil da ikke mene at hun får for meget ?! Hun vejer 7 kg ca .. Men min svigermor mener det, (Katrin får hver 4-time) så hun giver hende måske 90 ml i steden for 180 ml ..
Plus vi prøvede Aldi's bleer hvor hun efter blot en ble fik en rød røv efter nummer to ble når man tørrer hende faldt noget hud af .. Så vi gik tilbage til pampers og dem har hun det fint med .. Min svigermor ved at hun ikke kan tåle dem, men de tre gange vi henter hende og skal skifte hende herhjemme er røven bare helt rød og lidt hævet + hudløs ..
Samt vi havde snakket om før jeg fødte Katrin hva jeg gerne ville efter jeg haft barsel, hvor jeg gerne vil have HF eller jeg ville gerne tage nogle enkelt fag først (er ordblind, men har lært mig selv op), men i tirsdag var der så Åben-hus ved HF men eftersom jeg er gravid igen og ikke skal starte før næste år, ville jeg ikke afsted (kan ikke fortælle hende at jeg er gravid endnu) Men hun blev ved med at presse mig til at tage afsted selvom jeg sagde jeg ikke ville ..
Jeg er bare så ked af det, men jeg ved ikke om jeg overdriver eller det er mine homoner som påvirker mig ..
Jeg har slet ikke lyst til at fortælle min svigermor at jeg er gravid igen (hvilket er blevet bekræftet af lægen i tirsdag) Er så bange for hende på en måde , uden at jeg kan forklare hvorfor jeg er det ...
Prikken over i'et er at Katrin flækkede to af mine tænder i lørdags som jeg var ved tandlægen og få lavet idag .. 
Hilsen
som glæder sig for første gang til Så'en kommer imorgen ..
Anmeld