Hurra!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

DK

Jeg havde jo verdens mest kedelige juleaften, da vi kun havde ønsket os kuverter med penge i julegave.

Men NU betaler det sig af. Jeg har netop (okay i nat kl. 3 i pause fra læsning) fundet og bestilt rejse til Egypten. Vi tager afsted til marts hvor vejret er perfekt.

Vi skal bo på et super lækkert hotel, med all inclusive. Det er Hotel Grand Royal Sharm, i Sharm el Sheik. Det ligger lige ned til vandet, hvor der er en badebro direkte ud til alle korallerne og fiskene. Kirstine og jeg skal snorkle for VILDT (ikke Mikkel. Han er bange for hajer, det lille pus, he he) Derudover er der alle tænkelige faciliteter. Uhh jeg skal simpelthen bare lave INGENTING den uge vi skal være der. Det bliver så dejligt!

Ihhh jeg glæder mig så meget!! Alt tristhed over ingen "rigtige" gaver at få til jul er nu pist borte, som jeg også vidste den ville være. Hurra for at få penge til ferie i julgave!!

Knus Ditte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uhmmm!!!

Anmeld

21. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er misundelig - kan lige så godt indrømme  

Anmeld

21. januar 2010

Koen.

Bare det var mig

Anmeld

21. januar 2010

DK

I må ønske jer penge til jul næste år! Det er super kedeligt d. 24, men tilgengæld så skønt nu her!!

Derudover, så bliver det jo nok vores sidste udenlands-ferie i et stykke tid, da jeg håber at være højgravid/nybagt mor på det her tidspunkt næste år

Anmeld

21. januar 2010

Tullebobs

Lyder vel nok lækkert - god tur, når den tid kommer

Kh Trine, som også venter på marts måned, men af lidt andre årsager, for der kommer lillebror nemlig til verden...

Anmeld

21. januar 2010

DK

Tullebobs skriver:

Lyder vel nok lækkert - god tur, når den tid kommer

Kh Trine, som også venter på marts måned, men af lidt andre årsager, for der kommer lillebror nemlig til verden...

Ihh jamen det bliver jo fantastisk med lillebror!

Marts kom frisk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.