Fødselsdrømme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Dictes mor

Jeg drømte i nat, at jeg skulle føde, og ih nu længes jeg bare sådan efter at have født, og der er jo 8 uger endnu, og utålmodigheden bliver nok ikke mindre. Men jeg er sikker på, at I kender alt til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nåede du at føde i drømmen? og så du hvad det var?

Anmeld

22. januar 2010

Dictes mor

Zafir skriver:

Nåede du at føde i drømmen? og så du hvad det var?

Nej det er dybt frustrerende, jeg når aldrig af føde i mine drømme, for jeg vågner altid eller bliver vækket enten af hunden eller manden. Så det er bare så surt, jeg håber, at jeg snart får lov til at drømme færdig.

Anmeld

22. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Majastina skriver:

Nej det er dybt frustrerende, jeg når aldrig af føde i mine drømme, for jeg vågner altid eller bliver vækket enten af hunden eller manden. Så det er bare så surt, jeg håber, at jeg snart får lov til at drømme færdig.

Ellers så når du jo i hvertfald snart at opleve det i virkeligheden!

Anmeld

23. januar 2010

missKat

Jeg har også flere gange drømt at jeg fødte.

2 af gangene, har jeg set hvad/hvem der kom ud. Og det passer med det køn jeg har haft på fornemmelsen lige siden uge 6-7 stykker  er spændende om den holder stik.....!

I nat drømte jeg dog der kom 2 sty og meget før tid.. Jeg glemte dem og de lå i en glasskål, så da jeg kom i tanke om dem igen, var den ene blevet til en vandmands lignende ting.. ajj det var så mærkeligt!! Så ammede jeg den mindste først, og derefter bøvsede den og fik et ansigt tilbage.... Det er syret at være gravid - hahaha

Karina 29+2

Anmeld

23. januar 2010

Bare mig..

Uha jeg kender det alt alt for godt.

Jeg drømmer heller aldrig at jeg føder, men drømmer når barnet ER født. Og ja så de mest underlige ting, at det er et marsvin som jeg fødte, drømte jeg for nogle uger siden. - Den var den sødeste. (Jeg bryder mig ikke om marsvin i virkeligheden)

Jeg har også drømt jeg har glemt dem alle mulige steder, og at de var små, men intet fejlede de.

Det er de mest underlige drømme nogengange.

Håber dog ikke jeg får et marsvin eller jeg føder for tidligt, men det er de sødeste små væsner og dyr jeg har "født".

Jeg har en gang drømt om den sødeste lille dreng som jeg fik, og siden har jeg ikke kunne slippe den dreng. - Jeg skal dog have en pige, men det lille drengebarn har bare sat sig fast i hovedet på mig

Marikka 24+2

Anmeld

23. januar 2010

LilleMor10

Rart at vide at man ikke er den eneste med de underlige drømme, i sidste uge drømte jeg at mit vand kig i min frokostpause, og så kunne jeg bare tage barnet ud, og så satte jeg den op på hoved, og så var jeg ude og handle lid, ( med barnet på hoved ) Vildt underligt hehe 

Anmeld

24. januar 2010

baby2010

Jeg drømmer også hele tiden at jeg føder - underligt nok så kommer han ud af mig næsten uden jeg opdager det!?! Jeg har drømt min søn kom til verden de seneste 3 nætter - og jeg har 5 uger endnu.

Det er en lille smule frustrerende, da jeg er meget træt og besværet af graviditeten og så føles ventetiden meget lang! Man kan jo håbe vi føder lidt før tid 

Anmeld

24. januar 2010

FrkLarsen

For første gang i nat drømte jeg min drøm færdig 

Jeg fødte lille pige, nåede ikke engang og få veer i drømmen, før hun var ude. 

En rigtig drømme fødsel. fnis 

Anmeld

24. januar 2010

oo

uh! natten mellem fredag og lørdag drømte jeg at jeg fødte en lillebitte pige der havde en mund der gik ligesom udaf som et lille næb og så sagde hun den fineste lille "kraaa kraaa" lyd. jeg fødte desuden hjemme udelukkende med hjælp fra min ene søster...

(hov og jeg har bevæget mig ind i graviditetsteritorie kan jeg se....jeg er jo slet ikke gravid)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.