lægens dom.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

FruEllingsen

jeg var ved lægen igen i dag, pga de trælse smerter.

Hun var slet ikke i tvivl. jeg har beggenløsning Hun henviste mig med det samme til fys, for det var det eneste der var at gøre sagde hun. da hun havde skrevet henvisningen kiggede hun alvorligt på mig og sagde at hun mente det bedste ville være at gå ned på halv tid, hvis det ikke skulle ende ud med at jeg slet ikke kunne gå når fødslen nærmede sig

ØV bøv. men det er da bedre end en fuldtidssygemelding..

Arbejdspladsen tog det rigtig flot, min elevansvarlig tog med det samme beslutningen om at det skulle træde i kræft allerede fra i dag af, og sagde at det vigtigste var jo at jeg  og babyen havde det godt.

Men øv hvor er det træls at være 20+0 og allerede skulle gå ned i tid.

må bare se positivt på det, og huske på at det er for min egen og den lille trolds skyld. og så tage en dag af gangen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Ja det er vigtigt at du passer på dig selv.

Anmeld

21. januar 2010

Bavianis

Ej hvor er det træls at høre. Men du lyder til at tage det godt, og i den sidste ende er vi jo sådan, at så længe baby har det fint, så kan vi klare meget:-)

Og som det også lyder ud fra dit indlæg, så gør man det jo når lægen siger det - og så en dag af gangen som du siger:-)

Pøj pøj med det - og nyd så at du har lidt tid til dig selv om bebs.

Kh Susanne

Anmeld

21. januar 2010

Koen.

Drømmer skriver:

jeg var ved lægen igen i dag, pga de trælse smerter.

Hun var slet ikke i tvivl. jeg har beggenløsning Hun henviste mig med det samme til fys, for det var det eneste der var at gøre sagde hun. da hun havde skrevet henvisningen kiggede hun alvorligt på mig og sagde at hun mente det bedste ville være at gå ned på halv tid, hvis det ikke skulle ende ud med at jeg slet ikke kunne gå når fødslen nærmede sig

ØV bøv. men det er da bedre end en fuldtidssygemelding..

Arbejdspladsen tog det rigtig flot, min elevansvarlig tog med det samme beslutningen om at det skulle træde i kræft allerede fra i dag af, og sagde at det vigtigste var jo at jeg  og babyen havde det godt.

Men øv hvor er det træls at være 20+0 og allerede skulle gå ned i tid.

må bare se positivt på det, og huske på at det er for min egen og den lille trolds skyld. og så tage en dag af gangen.

For at fys. hjælper dig, har selv været sygemeldt siden uge 16 med bækkenløsning Prøv at snakke med din jordmoder om noget akupunktur, det fik jeg.. ikke at det hjalp, men var et forsøg værd

Held og lykke med det hele..

Tanja 27 + 5

Anmeld

21. januar 2010

FruEllingsen

mange tak piger. hvor er i søde.

Vil prøve at snakke med jordmoderen om akupunktur. det kunne jo være det kunne hjælpe.

Tanjaj19. stakkels dig at du har været sygemeldt så længe allerede. er du fuldtidssygemeldt???

Anmeld

21. januar 2010

Koen.

Drømmer skriver:

mange tak piger. hvor er i søde.

Vil prøve at snakke med jordmoderen om akupunktur. det kunne jo være det kunne hjælpe.

Tanjaj19. stakkels dig at du har været sygemeldt så længe allerede. er du fuldtidssygemeldt???

Ja jeg er så, lige indtil termin.. så tiden er bare MAX lang

Anmeld

21. januar 2010

FruEllingsen

tanjaj19 skriver:

Ja jeg er så, lige indtil termin.. så tiden er bare MAX lang

ja det tror jeg da på.

Hvad får du så dagene til at gå med? man er jo pænt begrænset når man har bækkenløsning

Anmeld

21. januar 2010

Koen.

Drømmer skriver:

ja det tror jeg da på.

Hvad får du så dagene til at gå med? man er jo pænt begrænset når man har bækkenløsning

Jamen ikke det vilde.. Brodere, læser, baby.dk¨, lidt tv og så kæmper jeg mig ud med hunden når den trænger og for at få noget luft.. Skal desværre af med hende den 30..

Men ja det er ikke meget man kan lave eller har lyst til at lave når det gør hammer ondt..

Anmeld

21. januar 2010

FruEllingsen

tanjaj19 skriver:

Jamen ikke det vilde.. Brodere, læser, baby.dk¨, lidt tv og så kæmper jeg mig ud med hunden når den trænger og for at få noget luft.. Skal desværre af med hende den 30..

Men ja det er ikke meget man kan lave eller har lyst til at lave når det gør hammer ondt..

ej det er da trist i skal af med hende. hvorfor skal i det? hvis jeg må spørge??

kender godt det der med at man ikke rigtig orker noget som helst. håber det bliver bedre når jeg får lidt kortere dage..

Det kan være du kan anbefale nogle gode bøger så

Anmeld

21. januar 2010

Koen.

Drømmer skriver:

ej det er da trist i skal af med hende. hvorfor skal i det? hvis jeg må spørge??

kender godt det der med at man ikke rigtig orker noget som helst. håber det bliver bedre når jeg får lidt kortere dage..

Det kan være du kan anbefale nogle gode bøger så

pga. tidsmangel og vi må ikke have hende med til det nye sted vi skal flytte hen til

ja håber det bliver bedre med nogle kortere dage for dig

Jamen lige pt er jeg igang med at læse: Kunsten at gå i høje hæle af camilla Morton.. det er en kvindes guide til alt lige fra at holde middag til at skifte ble... En virkelig fed og grinern bog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.