Første besøg i DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

hc=k

Vi er lige kommet hjem fra det aller første besøg i Kristophers kommende DP og nøj hvor var det bare skønt. Dagplejeren er bare lige det jeg ønsker at en dagplejer er, hun er sød og kærlig, men også hård og kontant og det vil jeg gerne have til Kristopher.

Vi aftalte at jeg kommer med ham engang slut feburar bare lige så han kan hilse på igen og så ellers aflevere ham 1 marts hvor han så bare skal være der 1 halv dag. Han elskede at være der og han ville såååå gerne lege med de store drenge, men da han jo ikke kan kravle eller gå er det lidt svært, derfor blev han sat i en gåstol og det gik bare rigtig godt, hun "anbefalede" mig at købe en sådan vogn så han kan få brugt sine muskler for ellers sidder han jo bare der og blomstre på gulvet. Nu skal jeg bare lige have far overtalt til at han skal have en og så kører det.

Hilsen en Henni der er super glad og en Kristopher der er gået super meget kold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Mca<3

hc=k skriver:

Vi er lige kommet hjem fra det aller første besøg i Kristophers kommende DP og nøj hvor var det bare skønt. Dagplejeren er bare lige det jeg ønsker at en dagplejer er, hun er sød og kærlig, men også hård og kontant og det vil jeg gerne have til Kristopher.

Vi aftalte at jeg kommer med ham engang slut feburar bare lige så han kan hilse på igen og så ellers aflevere ham 1 marts hvor han så bare skal være der 1 halv dag. Han elskede at være der og han ville såååå gerne lege med de store drenge, men da han jo ikke kan kravle eller gå er det lidt svært, derfor blev han sat i en gåstol og det gik bare rigtig godt, hun "anbefalede" mig at købe en sådan vogn så han kan få brugt sine muskler for ellers sidder han jo bare der og blomstre på gulvet. Nu skal jeg bare lige have far overtalt til at han skal have en og så kører det.

Hilsen en Henni der er super glad og en Kristopher der er gået super meget kold

Dejligt det gik godt og at han var glad for hende   Det undrer mig dog at hun bruger en gå stol . Det tror jeg faktisk slet ikke er tilladt ..

Anmeld

21. januar 2010

hc=k

Mammi ,,, skriver:

Dejligt det gik godt og at han var glad for hende   Det undrer mig dog at hun bruger en gå stol . Det tror jeg faktisk slet ikke er tilladt ..

Joo det tror jeg nu at det er, men hun gør det ikke hvis ikke forældrene siger god for det og det gjorde jeg.

Anmeld

21. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Mammi ,,, skriver:

de må jo godt bruge gå-stole hvis forældrene har givet tilladelse til det.. Og en gåstol er ikke så 'farlig' som man går og tror..

Anmeld

21. januar 2010

frk Jensen

Var det ikke bedre at han møver sig rundt på gulvet i stedet for at bruge en gåstol? Gåstole skal jo kun bruges meget lidt om dagen.

Det virker lidt som om hun ikke har overskud til at sidde på gulvet med ham.

Knus Betina, der ALDRIG vil have sårn et monstrum inden for døren..

Forresten det var godt at i havde en god dag i dagplejen

Anmeld

21. januar 2010

hc=k

BetinaMørk skriver:

Var det ikke bedre at han møver sig rundt på gulvet i stedet for at bruge en gåstol? Gåstole skal jo kun bruges meget lidt om dagen.

Det virker lidt som om hun ikke har overskud til at sidde på gulvet med ham.

Knus Betina, der ALDRIG vil have sårn et monstrum inden for døren..

Forresten det var godt at i havde en god dag i dagplejen

Jo jo og det ville det da nok, men det kan han bare overhovedet ikke finde ud af. Det er ikke fordi hun ikke har overskudet, men hun synes bare det er bedre for børnene at få brugt nogle muskler når de så gerne vil det. Altså jeg betvivler slet ikke at det hun gøer er det helt rigtige og hun sidder også gerne og nusser og leger med børnene.

Jeg synes det er en rigtig super opfindelse og jeg vil da helt sikkert gerne have en til ham, men man skal jo bruge dem med måde og ikke bare som opbevaring af sit barn.

Anmeld

21. januar 2010

frk Jensen

hc=k skriver:

Jo jo og det ville det da nok, men det kan han bare overhovedet ikke finde ud af. Det er ikke fordi hun ikke har overskudet, men hun synes bare det er bedre for børnene at få brugt nogle muskler når de så gerne vil det. Altså jeg betvivler slet ikke at det hun gøer er det helt rigtige og hun sidder også gerne og nusser og leger med børnene.

Jeg synes det er en rigtig super opfindelse og jeg vil da helt sikkert gerne have en til ham, men man skal jo bruge dem med måde og ikke bare som opbevaring af sit barn.

Da marcus startede i dagpleje kunne han kun sidde selv og ikke kravle. Der gik ikke længe efter at han var startet så kunne han kravle..

Jeg tror at børn har bedst af at bruge de muskler som er "klar" til at blive brugt. Forstå mig ret..

Tror også du har fundet en super god dagplejer, men det virker bare lidt for "let" at sætte ham i en gåvogn. Der er undersøgelser der viser at børn der har lært at gå i en gåvogn har svære ved at koncentrere sig om to ting (MÆND ) på en gang, end børn der selv har lært at finde balancen og gå. Min søn er snart 15 mdr og går ikke endnu. Det kommer forhåbentlig inden han starter i børnehave

Håber det bedste for jeres samarbejde med dagplejen

Anmeld

21. januar 2010

9510

Jeg tror godt nok at jeg ville frabede mig at hun satte min søn i en gåvogn , for jeg ville ikke have tiltro til at hun bruger den kort tid om dagen, jeg er ikke modstander af gåstole, men kunne ikke drømme om at pladsere mit barn i en mere en max 10 min om dagen,,,,,,,, hellere på gulvet

Men det er jo bare mig...

Men dejligt at i har fundet en skøn dagpleje til guldklumpen

Anmeld

21. januar 2010

Valle81

Sikke dejligt at høre at I har haft så positiv en første dag hos dagplejer.0)

Det er ALFA OMEGA, og det betyder så meget for både dig og din søn.

Fedt, så skal du ikke bekymre dig om det længere.

Christina

Anmeld

21. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det lyder bare som om, at Kristopher har fået en super dejlig DP og godt, at mødet gik rigtig godt

Jeg er sikker på, at han nok skal komme efter kravleriet når han starter. Lina kravlet heller íkke og jeg er sikker på, at hun lærer det når hun starter i vs den 1/2 og ser alle de andre børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.