Erfaring med tastatur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Bettemus

Jeg står og skal købe et nyt tastatur og vil gerne have et med multimedie genveje på. Jeg har fundet et fra logitech, men det er sådan et bølget et, og det har jeg aldrig prøvet før. Nogen der har erfaringer med dette tastatur:

http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/3071&cl=dk,da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

netdaddy

Arbejder med IT til dagligt og kan kun anbefale det keyboard - det er helt suverænt. Har prøvet mange forskellige keyboards, men altid vender jeg tilbage til Logitech's produkter.

Anmeld

21. januar 2010

Mimic

lækkert tastatur... helt igennem. det er let at finde ud af når  man først har siddet ved det lidt..

kan klart anbefales

Anmeld

21. januar 2010

Bettemus

netdaddy skriver:

Arbejder med IT til dagligt og kan kun anbefale det keyboard - det er helt suverænt. Har prøvet mange forskellige keyboards, men altid vender jeg tilbage til Logitech's produkter.

Jeg arbejder også med IT og har altid brugt Logitech, bare ikke lige denne model. Er lidt nervøs for om jeg bliver irriteret over at tasterne ikke ligger lige

Anmeld

21. januar 2010

netdaddy

Bettemus skriver:

Jeg arbejder også med IT og har altid brugt Logitech, bare ikke lige denne model. Er lidt nervøs for om jeg bliver irriteret over at tasterne ikke ligger lige

Jeg tror du vil blive glad for det.

Hvis du bruger mere end to fingre på tastaturet så vil du opleve at du ikke skal "tvinge" tommel- og pegefingre så meget ned, da det er udformet ift. længden på de enkelte fingre.

Jeg har godt nok ikke selv den model, da jeg arbejder på bærbar, men jeg har prøvet det nogle gange og kunne hurtigt vænne mig til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.