spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

tumle81

Hej alle i dygtige kagebagere :-)

Jeg er igang med min første kage og har dermed nogle spørgsmål :-)

1: Hvor mange lag deler man sådan en kage fra kagekonens i? 3 lag? Eller flere??

2: hvis den skal bruges i morgen skal den lægges sammen i dag ikk? Skal man også putte låget på? Jeg har lavet mmf...

3: Hvordan med figurer? Kan de holde sig til i morgen? ved siden af kagen eller på kagen hvis låget skal på i dag??

Er lidt blank og uøvet i dette, men prøver mig lidt frem *s*

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

mor_sabina

Det hele kan sagtens laves idag. faktisk sætter det sig bedre hvis du venter med at lave låget til imorgen. Men der eer ingen problemer i at gøre det idag. Hørte dog et godt råd om at man skulle lægge dobbelt lag køkkenrule over for at mmf ikke blev våd!? Det er da forsøget værd.

Jeg vil foreslå 3-4 lag.

Anmeld

21. januar 2010

tumle81

Altså det er bedst at lægge kagen sammen i dag og så lægge låg på i morgen??

Det lyder som en plan ;-)

Anmeld

21. januar 2010

Susan1978

ja du sætter den sammenlagte kage i køleskabet i aften eller det har du nok gjort, så den rigtig sætter sig.

også smørrer du den op i morgen tidlig med smørcreme eller hvad du nu bruger, for derefter at stille den i køleskabet igen lidt tid til smørcremen er blevet stiv, så glatter du den med fingerne..

så kan du putte dit MMF over..  og så ellers på med  pynten..

du skriver bare på mobilen hvis det er..  

Anmeld

21. januar 2010

tumle81

Uha nu håber jeg den duer så...

Jeg har lagt den sammen og altså også puttet smør creme på. Ville egentlig have lavet mmf låget og puttet på, men skulle lave en til Peters job til i morgen og det tager da lige lidt længere tid end først beregnet ;-)

Den til Peters job blev ellers fin, af min allerførste kage at være. Billeder kan komme i morgen, vil smutte i seng nu...

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.