Stor kage-bestilling til reception :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.677 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har en kollega, der stopper her til 1. marts fordi hun skal på efterløn. Så skal der holdes en stor afskedsreception og hun har så istedet for pindemadder og alt det dersens halløj ønsket at JEG skal lave en kage

Jeg får betalt min tid og jeg betalt alle materialer. Så skal jeg bare finde ud af, hvad det skal være. Om det skal være 2 kager, eller en stor? Eller ...

og hvad der skal være i. Hun vil gerne  overraskes, men det skal naturligvis være noget med CSU. Så tror jeg nok at hun er en af høre-damerne (jeg kan ikke rigtig finde rundt i alle tale/høre/hjerne pædagogerne og hvem er hvem nede af gangen), så måske skal det være et kæmpe øre???.. Hmmm...

Men altså - jeg har lidt tid at gå i tænkeboks.

Super fed opgave at få

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Det er da skønt at der er nogen der vil have en til at lave en kage, er det ikke?

Det kunne da være lidt skægt med et kæmpe øre synes jeg.

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Liams troldemor skriver:

Det er da skønt at der er nogen der vil have en til at lave en kage, er det ikke?

Det kunne da være lidt skægt med et kæmpe øre synes jeg.

Ja, jeg bliver da stolt

Anmeld

21. januar 2010

Anasmor

Zafir skriver:

Jeg har en kollega, der stopper her til 1. marts fordi hun skal på efterløn. Så skal der holdes en stor afskedsreception og hun har så istedet for pindemadder og alt det dersens halløj ønsket at JEG skal lave en kage

Jeg får betalt min tid og jeg betalt alle materialer. Så skal jeg bare finde ud af, hvad det skal være. Om det skal være 2 kager, eller en stor? Eller ...

og hvad der skal være i. Hun vil gerne  overraskes, men det skal naturligvis være noget med CSU. Så tror jeg nok at hun er en af høre-damerne (jeg kan ikke rigtig finde rundt i alle tale/høre/hjerne pædagogerne og hvem er hvem nede af gangen), så måske skal det være et kæmpe øre???.. Hmmm...

Men altså - jeg har lidt tid at gå i tænkeboks.

Super fed opgave at få

Nej hvor dejligt.. tillykke med ordren.. glæder mig rigtig meget til at se dine fine billeder...

Kh Stinna

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Anasmor skriver:

Nej hvor dejligt.. tillykke med ordren.. glæder mig rigtig meget til at se dine fine billeder...

Kh Stinna

Ja jeg skal selvfølgelig nok smide billeder på af det

Anmeld

21. januar 2010

Susan1978

ahh hvor fedt Ziffer,

jeg har også fået en del bestillinger her på det sidste.

måske 2 kager til en 1års fødselsdag, de ville lige kigge på det, tror måske de synes det blev for dyrt. jeg sagde 20kr pr mand og der kommer 35 -  men jeg sagde så også at jeg nok skulle sørge for der var nok.

men ellers så en barnedåbskage til marts.

en jubilæumskage til maj

og en lynet mcqueen kage til august..    (så der er tid til at øve)

men det er da et kæmåe klap på skulderen at de tiltror ens evner det..  hihi

Anmeld

22. januar 2010

MORJESPERSEN

Dejlig du kan få lov til at vise din kreavtiv side

Hvad med et billede af hende der måske er taget på jobbet.... ja der er jo så mange muligheder det er jo kun fantasien der sætter grænser

Glæder mig til at se hvad du finder på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.