Kan det lade sig gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

Liljesilas

karina22 skriver:

det kan saktens lade sig g're i uge 19, selv kunne jeg i uge 16 og i uge 15 anden gang...

det er dejligt n[r man kan det...

knus karina 37+2

Super dejligt Bliver sparkene kræftiger og kræftiger hurtigt? Glæder mig nemlig til man kan se det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

mayapigen skriver:

Super dejligt Bliver sparkene kræftiger og kræftiger hurtigt? Glæder mig nemlig til man kan se det

ja vil ikke tro der varre l;nge... meget forskelligt, men det lyder til at du er en af dem som ser det hurtigt..

Anmeld

22. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mayapigen skriver:

Hejsa piger. 

Jeg skrev en tråd for kort tid siden, hvor jeg nævnte at jeg mærkede spark allerede. Nu er jeg i begyndelsen af uge 19, og føler at sparkene allerede er blevet lidt kræftiger. Hmmm er det fordi jeg har vendet mig til dem, eller kan det godt lade sig gøre? Min kæreste mærkede på min mave igår, da den bette gik helt amok med spark, og han mærkede MEGET SMÅ puf - jeg lå og sagde NU hver gang den sparkede Han blev helt vild, vi troede ikke allerede det kunne lade sig gøre...

Meen så skrev jeg det på FB, at den bette skid gik amok med spark, og de kommentarer jeg fik var: "allerede!" og "hvor langt er du henne?" Jeg ved godt det virker rimlig tidlig, så jeg håber på at der er andre der har mærket spark tidlig - og også hvor det mærkes kræftiger med tiden?

Den bette sparker rundt i maven ca. 3 gange om dagen. Typisk foregår det efter morgenmad, om middagen og inden jeg skal sove. Er det meget jeg mærker til den allerede? Jeg spiser godt nok sukker på min morgenmad, og ofte en is inden jeg skal sove er det dumt? og er det muligvis derfor den bette går amok?

Undskyld alle mine spørgsmål

Hilsen Maya (uge 19)

Hej søde!

Jeg har ikke læst alle de andres svar, men vi har kunnet mærke Laura udvendigt siden jeg var 18+5 Så jeg tror da bestemt det er Jeres lille guldklump

TILLYKKE!

Sukkeret kan selvfølgelig godt medvirke til at bebsen er mere aktiv, men så længe du ikke overdriver sukkerindtaget tror jeg ikke du skal bekymre dig om at det er skidt for den bette!

Mange knus Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.