Nu brokker jeg mig lige lidt 
Min mands firma har et hus til udlejning. I sensommeren flyttede to personer ind. De virkede flinke og rare.
Der gik dog ikke længe før de brokkede sig over det ene og det andet. En have der skulle ordnes, men de havefolk vi havde hyret kunne første 1 md. efter og desværre var jorden så for hård/frossen til de kunne ordne det de skulle. De sagde vi videre til lejerne og de sagde helt ok.
De havde faktisk sagt, da de flyttede ind, at de skulle nok selv ordne have osv, men det ville de så ikke alligevel.
Nå men pga frost kunne have så ikke ordnes og det førte så til at de undlod at betale husleje. Det har de så ikke gjort i flere måneder nu.
Det mener de at de er i deres gode ret til!
Nu er sagen overdraget til vores advokat da de er umulige at snakke med.
De er blevet sat ud med 5 dages varsel, de har fået flere "advarsler, pga de ikke betalte huslejer.
Huset var nyistandsat for rigtig mange penge. De har ødelagt gulve, boret huller i klinker på badeværelset m.v. men mener at de skal have hele deres depositum tilbage da de ikke har boet der ret længe.
Nu har de nye lejere, nogen vi kender, så været nede i weekenden og kigge ind af vinduerne. De forhenværende lejere er flyttet, men de har simpelthen været så frække at tage vaskemaskine og tørretumbler med sig.... som hørte til huset.
Jamen altså hvad er det da for en opførsel!!!
Ud fra et brev lejeren skrev til os kunne det tyde på at det ikke er første gang at dette sker og nu kender vi så ham der udlejer den lejlighed de flytter i nu og jeg siger bare stakkels ham.
Anmeld