Spørgsmål ang MMF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

M.O.A.R.

Hej Ladies!

Nu har jeg siddet og kigget på alle de smukke kager ii hver især har lavet, og overvejer stærkt selv at ta chancen og forsøge at lave en..

Meeen....

Hvad betyder MMF og hvordan laver man det?

Og er der noget andet jeg bør vide før jeg kaster mig ud i sådan en kage. Min mand er bager, men han kan ikke huske han har hørt om MMF før.

Håber i vil hjælpe mig

Malene 27+2 som meget gerne vil lave en flot kage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

jillkolsbjerg

Hej Ladies!

Nu har jeg siddet og kigget på alle de smukke kager ii hver især har lavet, og overvejer stærkt selv at ta chancen og forsøge at lave en..

Meeen....

Hvad betyder MMF og hvordan laver man det?

Og er der noget andet jeg bør vide før jeg kaster mig ud i sådan en kage. Min mand er bager, men han kan ikke huske han har hørt om MMF før.

Håber i vil hjælpe mig

Malene 27+2 som meget gerne vil lave en flot kage

godmorgen;-) Jeg her endnu heller ikke selv begivet mig ud i det univers med overvejer det kraftigt...smiler.

men i kage hæftet er der en meget fin og udførelig opskrift på mmf....søg i kage klubben under opskrifter;-) pigerne har været super gode til at forklare det;-)

mariamiss6 har lavet et kagehæfte som hun sender på mail, hun er måske ikke online, men har da en kopi i min indbakke jeg kan sende til dig hvis du vil, det er altså bare et super hæfte;-) 

knus fra jill....som følger meget med i kagerne herinde;-)

Anmeld

21. januar 2010

tumle81

Hejsa

Jeg er selv igang med første projekt i dag! Det bliver spændende om det bliver en spiselig kage og hvordan den kommer til at se ud!!

Om 2 mdr skal vi holde barnedåb og ville gerne selv lave kagerne, derfor jeg skal øve mig nu :-)

Ville da gerne have tilsendt hæftet hvis det er :-) Min mail er tumle81@hotmail.com

Lavede mmf i går, det er vist noget marshmallow fondant, til låg på kagerne og til figurer... NOget værre sukkerstads *s*

Knus Kathrina

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

mmf = marshmellow fondant

Man skal lige øve sig lidt, før det bliver helt perfekt, men ellers er det faktisk OK nemt at lege med

Anmeld

21. januar 2010

jillkolsbjerg

tumle81 skriver:

Hejsa

Jeg er selv igang med første projekt i dag! Det bliver spændende om det bliver en spiselig kage og hvordan den kommer til at se ud!!

Om 2 mdr skal vi holde barnedåb og ville gerne selv lave kagerne, derfor jeg skal øve mig nu :-)

Ville da gerne have tilsendt hæftet hvis det er :-) Min mail er tumle81@hotmail.com

Lavede mmf i går, det er vist noget marshmallow fondant, til låg på kagerne og til figurer... NOget værre sukkerstads *s*

Knus Kathrina

så har jeg sendt det til dig på din mail;-)

knus jill

Anmeld

21. januar 2010

tumle81

Tusind tak for det. den er modtaget

knus Kathrina

Anmeld

21. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Hov jeg blander mig lige engang. Nogen der ve dhvor lang tid færdiglavet mmf kan holde sig i køleskab? Har nemlig en portion liggende.

Anmeld

21. januar 2010

jillkolsbjerg

tumle81 skriver:

Tusind tak for det. den er modtaget

knus Kathrina

Super;-)

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.