Har du nogen symptomer i overskud? - så modtages de gerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

MM1987

I dag har jeg været en ægte hormonella, jeg har tudet over at jeg ikke kan mærke noget endnu, og det ved jeg egentlig heller ikke om jeg burde??

og så har jeg skældt kæresten ud for ikke at vide en masse om symptomer og kvindes anatomi (har sagt undskyld igen)

Jeg havde ægløsning for 1 uge side (i morgen tidlig, for at være præcis)

(det er godt nok med IVF, men det burde vel ikke have så meget betydning)

Jeg har aldrig ønsket noget så inderligt, jeg har en klump i halsen hele tiden, jeg vil så gerne have at det er lykkedes...jeg har også sat forventningerne lidt (læs meget) da der burde være næsten 40% chance for graviditet...

Fik i allerede symptomer i 4. uge, altså efter 3 fulde uger??...eller kom de først efter 4 fulde uger...

Og nogen skriver endda de bare vidste det, de kunne fornemme de var gravide - ARHHH - det kan jeg da slet ikke...

Jeg kunne så godt tænke mig ømmebryster og kvalme...og ja 2 streger...

MVH Mia Maia - der ikke synes hendes krop taler samme sprog som hende pt i de her år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

memuffin

hej... har desværre ikke nogen symtomer at sende dig da jeg ikke selv er gravid.....

meeen ville bare lige tilføje at jeg ikke havde nogle symptomer før efter jeg havde testet posetiv...

så det skal nok komme...

er sikker på du snart kan teste posetiv... var det ikke den 1 -2?

jannie

Anmeld

20. januar 2010

MM1987

memuffin skriver:

hej... har desværre ikke nogen symtomer at sende dig da jeg ikke selv er gravid.....

meeen ville bare lige tilføje at jeg ikke havde nogle symptomer før efter jeg havde testet posetiv...

så det skal nok komme...

er sikker på du snart kan teste posetiv... var det ikke den 1 -2?

jannie

Det er så i orden, beroligende ord er også rigtig godt...

Jamen jeg håber der stadig er gode chancer så...

Jo jeg skal have taget blodprøve mandag d. 1/2, men tror jeg tester selv fredagen inden, for lige et forberede mig selv lidt (læs: jeg er vildt utålmodig)...

Tak for de beroligende ord...

Anmeld

20. januar 2010

MM1987

Forresten Tillykke med lille Liam...

Anmeld

20. januar 2010

dorthemus

Søde Mia Maia...hvor jeg dog husker de følelser  OG hvor meget man håber på, at der er spirende liv

Husk at ingen kvinder er ens..og det er gravide heller ikke. Nogle mærker en masse lige fra starten, andre opdager først de er gravide når de undrer sig over hvor menstruationen mon bliver af.

Når man får hjælp til at blive gravid er man jo så tunet ind på er- jeg-mon-gravid? frekvensen, at man bliver fuldstændig skør...ALT registreres eller manglen på samme!

For mit eget vedkommende, havde jeg så ondt i dagene efter inseminationen, men da jeg ikke havde prøvet det før vidste jeg jo ikke om det var normalt...kan bare huske, at jeg undrede mig over det, men turde ikke sige det højt.

Det er SÅ nervepirrende og jeg føler virkeligt med dig - STOR-HÅBER på, at den er hjemme

Stort knus

Dorthe

Anmeld

20. januar 2010

MM1987

dorthemus skriver:

Søde Mia Maia...hvor jeg dog husker de følelser  OG hvor meget man håber på, at der er spirende liv

Husk at ingen kvinder er ens..og det er gravide heller ikke. Nogle mærker en masse lige fra starten, andre opdager først de er gravide når de undrer sig over hvor menstruationen mon bliver af.

Når man får hjælp til at blive gravid er man jo så tunet ind på er- jeg-mon-gravid? frekvensen, at man bliver fuldstændig skør...ALT registreres eller manglen på samme!

For mit eget vedkommende, havde jeg så ondt i dagene efter inseminationen, men da jeg ikke havde prøvet det før vidste jeg jo ikke om det var normalt...kan bare huske, at jeg undrede mig over det, men turde ikke sige det højt.

Det er SÅ nervepirrende og jeg føler virkeligt med dig - STOR-HÅBER på, at den er hjemme

Stort knus

Dorthe

1000 tak for de søde og beroligende ord...ja og så er jeg ved at tude igen - den er helt gal med de hormoner...

Ja det er der, man er ekstra opmærksom...puha...og man ved ikke hvad der er hormoner og hvad der er en mulig lille spire...

Og jeg har også mærket mere omkring ægløsning end ved "nedgravningen"...(øh hi-hi - det bedste ord jeg kunne komme på)

I starten da jeg var herinde, lurede jeg bare, og det var lige der omkring hvor du blev gravid, og Rosa (kan det passe i næsten er lige langt)...så kan faktisk huske indlæg hvor du har skrevet om det samme...

Men den her sidste uge inden test den er forfærdelig...

Endnu engang tak...

Anmeld

20. januar 2010

dorthemus

TUD TUD TUD..det er gode tegn og hjælper alt sammen.

Og jo, jeg har skrevet om de følelser og haft tude-indlæg  Rosa er længere henne..ca. en måned, men i starten var vi tættere på, men så skød de hende lige frem med 2 uger

Jeg kan også huske, at jeg læste (læs: støvsugede) ALT omkring implatationssmerter og lign., men med al viden, så skal det indhentes med måde

Jeg testede på 14. dagen efter ins. Er det også der du vil prøve?

på 2 streger

Anmeld

20. januar 2010

MM1987

dorthemus skriver:

TUD TUD TUD..det er gode tegn og hjælper alt sammen.

Og jo, jeg har skrevet om de følelser og haft tude-indlæg  Rosa er længere henne..ca. en måned, men i starten var vi tættere på, men så skød de hende lige frem med 2 uger

Jeg kan også huske, at jeg læste (læs: støvsugede) ALT omkring implatationssmerter og lign., men med al viden, så skal det indhentes med måde

Jeg testede på 14. dagen efter ins. Er det også der du vil prøve?

på 2 streger

Ja, nogen gange hjælper det altså at tude lidt...er generelt let til tåre, også glædes tåre, og synes egentlig det er fint, hellere det end at gå og gemme på det...

Nå okay - jeg kunne bare lige huske jer 2...

Ja præcis, er jo også det jeg gør, men bliver bare skør i hovedet...

Ja det vil jeg, der tester jeg selv, eller det vil sige jeg tester dagen efter fredag d. 29/1 og så skal jeg have taget blodprøve d. 1/2...

Anmeld

21. januar 2010

memuffin

Mia Maia skriver:

Forresten Tillykke med lille Liam...

tak

men billedet er faktisk lidt mis´visende... han er 13 måneder

kan godt forstå du tester før... tror heller ikke jeg ville kunne vente

jannie

Anmeld

21. januar 2010

MM1987

memuffin skriver:

tak

men billedet er faktisk lidt mis´visende... han er 13 måneder

kan godt forstå du tester før... tror heller ikke jeg ville kunne vente

jannie

Ihh, jeg var endda inde og tjekke din profil, men jeg troede han var fra december 2009 - mig der ikke lige mig læst ordentligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.