Jeg forstår det simpelhen ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Det samme gøre kæresten her, og jeg synes det er helt okay han har det sådan, det er ikke nemt for dem, da det jo er vores kroppe det hele foregår i...(eller ikke foregår)

HØRT!!

Han sagde igår: Du ligner en hængt kat, skat, og du sover jo 16 timer i døgnet.. Jeg tror sgu den er der! Fint nok mester, har du nu fået symptomer, eller hvad er det du prøver at sige??!!

Men jeg håber han har ret, for jeg har skisme sovet meget, og ja.. Jeg ligner en sæk udskidt æblegrød Men hallo, det er eksamenstid!!

Gid det var dem, der skulle mærke deres krop hele tiden! De ville lære en ting eller to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

MM1987

kitty skriver:

Han sagde igår: Du ligner en hængt kat, skat, og du sover jo 16 timer i døgnet.. Jeg tror sgu den er der! Fint nok mester, har du nu fået symptomer, eller hvad er det du prøver at sige??!!

Men jeg håber han har ret, for jeg har skisme sovet meget, og ja.. Jeg ligner en sæk udskidt æblegrød Men hallo, det er eksamenstid!!

Gid det var dem, der skulle mærke deres krop hele tiden! De ville lære en ting eller to

Hi-hi...ja de skal ikke gøre sig kloge på noget de ikke ved noget om, og slet ikke overfor en kvinde med hormoner der koger og følelserne uden på tøjet

Ja træthed er jo et godt tegn - men med eksamen oveni er det også svært at skille tingene ad...puha...test dag kom snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.