ligamentsmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

herlin

Jeg er i uge 6 og har de sidste par dage haft ondt i den ene side, i lænden og helt ned i benet. Jeg er lidt bekymret over om det kan være en graviditet udenfor livmoderen siden det kun sidder i den ene side?... eller måske er det ligamentsmeter, men synes det er tidligt i uge 6. Har nogen prøvet noget lign? Det føles som om der bliver hævet i alle ledbånd og lidt som sidestik.

hilsen T.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

LRJ

herlin skriver:

Jeg er i uge 6 og har de sidste par dage haft ondt i den ene side, i lænden og helt ned i benet. Jeg er lidt bekymret over om det kan være en graviditet udenfor livmoderen siden det kun sidder i den ene side?... eller måske er det ligamentsmeter, men synes det er tidligt i uge 6. Har nogen prøvet noget lign? Det føles som om der bliver hævet i alle ledbånd og lidt som sidestik.

hilsen T.

det er ligment smerter jeg havde det på samme måde, troede så bare jeg havde forstrukket et eller andet men det er dine livmoderbånd der giver sig

Anmeld

20. januar 2010

iln

Det lyder som ligamentsmerter. Har en veninde der har været igennem en graviditet uden for livmoderen og ved du hvad..... du er simpelthen ikke i tvivl, hvis det var det. Det gør sindsygt ondt. Så tag du det bare roligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.