jeg kommer hjem imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Ni-ko-li-ne

hej tøser

tak for alle de varme tanker og ord!!

jeg blv opereret igår, alt gik efter planen og jeg var ude af sengen 4 gange igår:0)

var dog godt svimmel eftersom jeg havde fået pededin, ketogan og noget andet morfin lignende.....

der var udover de to prolapser, noget arvæv ver nerverne, det er også fjernet nu, og jeg kan tydeligt mærke en bedring i benene... har super ondt i arret osv, men sådan er det jo:0)

skal i nogensinde opereres i ryggen (7-9-13 det sker ikke) men så skal i endelig vælge Center for rygkirurgi!

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Jules

Det er bare super godt at høre Karina.... har tænkt meget på dig

Knus og kram

Anmeld

20. januar 2010

Vingummien

Ej hvor dejligt for dig

Er faktisk hurtigt du kommer hjem efter sådan en omgang, men de forbedre sig jo også hele tiden på det punkt. Man kan også bedre slappe af når man er hjemme og komme ovenpå.

Godt at høre at det hele har gået så godt og du allerede kan mærke forbedringer.

Anmeld

20. januar 2010

TbCp

Hvor er det dejligt at høre fra dig!!!!

Rigtig meget god bedring til dig!

Anmeld

20. januar 2010

Klitgaard

Dejligt du er ved godt mod god bedring til dig

Anmeld

20. januar 2010

oo

skønt at du allerede kan mærke en forskel! det må give håb for fremtiden

Anmeld

20. januar 2010

anna-jonas

Kære Karina!

Jeg har tænkt så meget på dig, de sidste par dage, og hvor er jeg glad for at høre fra dig. Det er en kæmpe lettelse at det nu er overstået, ikke?? Tænk at du kan mærke en bedring..........det er jo fantastisk.

Mange knus Mette

Anmeld

20. januar 2010

JustAnotherName

Godt at det er gået godt, og du nu er på den anden side af det. Så skal du bare lige have tid til at komme ovenpå. Og jeg håber SÅ MEGET for dig, at det vil have hjulpet tilstrækkeligt.

Rigtig god bedring...

Anmeld

21. januar 2010

Barbamama

Blev helt vildt glad da jeg så du havde lavet et indlæg. Hvor er det dejligt at høre fra dig. Nu er der kun en vej og det er fremad heldigvis. Og jeg håber bare at alt flasker sig for dig og at du får det bedre og bedre

Anmeld

21. januar 2010

Dictes mor

Hvor er det dejligt at høre fra dig. Og det er da bare så dejligt at høre, at det hele er gået godt. Tænk en gang at du allerede kan mærke en forbedring i benene, det er jo mere end man kunne have håbet på. Det var da bare nogle dejlige nyheder! Jeg er rigtig rigtig glad

Stort knus fra Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.