Nogle råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

DKA

Hej alle..

Vil lige høre om der er noget der har prøvet det samme?

Vores datter på 18 dage har ikke har afføring i seks dage, har snakket med sundhedsplejersken som sagde at brystbørn ikke kan blive forstoppede og at det var helt normalt - meeen kan ikke lade vær med at være bekymret for vores lille pige alligevel.. øv

- Det skal lige siges at hun ikke virker til at have ondt eller noget, men alligeve - nogle råd?

Knus Line, som håber der snart sker noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

svaller

Hejsa, jeg har en datter på 8 uger, hun har afføring flere gange om dagen, og det blev jeg nervøs for. Da jeg snakkede med sp sagde hun at når man ammer, kan de have meget forskelig afføring, nogle hver dag andre kan der gå flere dage, så jeg tror ikke du skal være nervøs.

Håber det hjælper lidt 

Anmeld

20. januar 2010

Valle81

Hejsa,

Det er ganske normalt, brystbørn kan have meget forskellig afføring. Nogle en gang om ugen, andre hver dag.

Så synes ikke du skal være nervøs, og umiddelbart vil jeg også sige at brystbørn ikke kan få forstoppelse, har i hvertfald ikke hørt om det.

Christina

Anmeld

20. januar 2010

Knudsen

Min søn er nu 5 mdr og også bryst barn.. Det er meget forskelligt hvor tit han kommer af med afføring. I starten kom han også af med noget flere gange om dagen, derefter kom der en periode hvor der godt kunne gå en uge nogen gange 1½ uge imellem..

Jeg fik at vide at det er helt normalt og så længe de små ikke har ondt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.