Efter 3 dejlige uger her hjemme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. maj 2008

Pia.

har jeg lige afleveret min lille søn i børnehaven :( - 3 uger er længe at være væk, men heldigvis bliver det en kort dag, da jeg stadig kun har indkøring med mit nye dagplejebarn... (venter på hun kommer) Men han så, så betuttet ud da han stod der i vinduet og skulle vinke :'( - jeg lære det aldrig... bliver aldrig god til at aflevere mine børn, glæder mig til de alle tre er så store at de hellere vil være ude end hjemme... Ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg - bare sige godmorgen og ønske alle en fantastisk solskins dag... :) Knus fra Pia(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2008

Tullebobs

Godmorgen Pia

Det er aldrig sjovt at aflevere et betuttet barn:( Det tror jeg simpelthen ikke, at man kan vænne sig til. Men du skal se, når du kommer og henter ham, så vil han sikkert ikke med hjem igen:P Og imorgen drøner han lige ind, og leder efter hans små venner;)

Simon var i gæstepleje i onsdags hos en, som han aldrig har været hos tidligere, og jeg var meget beklemt ved at skulle aflevere ham, men det gik rigtig fint alligevel.

Kram fra Trine

Anmeld

7. maj 2008

A.I.G.

Piv, det kender jeg godt den følelse.
Heldigvis afleverer min mand normalt
(da Augusta var i VS), det er hans tjans da han møder sent og kan aflevere sent.......

Det kan ødelægge min dag med en dårlig afsked, og min mand abstraherer fra det...
Så det er heldigt fordelingen er således...

Nå men god dag til dig ligeså, jeg vil ud og nyde det dejlige vejr med pigerne...

Anette

Anmeld

7. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
ER Mads allerede begyndt i børnehave? Det var skisme da tidligt (?) Men jeg kan sagtens godt forstå dig. Nu har jeg haft Jesse hjemme i 1½ uge, så det var meget nedslående da jeg fortalte ham at han skulle afsted igen, og HAN BLEV GLAD :'( Han stod og hev i mig og sagde "Vitoa - Vitoa" Det er han lille veninde Victoria ;) Jeg tror han har savnet hende....men jeg vil da hellere at han vil være sammen med sin mor (L)

Anmeld

7. maj 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] har jeg lige afleveret min lille søn i børnehaven :( - 3 uger er længe at være væk, men heldigvis bliver det en kort dag, da jeg stadig kun har indkøring med mit nye dagplejebarn... (venter på hun kommer) Men han så, så betuttet ud da han stod der i vinduet og skulle vinke :'( - jeg lære det aldrig... bliver aldrig god til at aflevere mine børn, glæder mig til de alle tre er så store at de hellere vil være ude end hjemme... Ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg - bare sige godmorgen og ønske alle en fantastisk solskins dag... :) Knus fra Pia(H)[/citat], Ved du hvad, Pia...jeg har det PRÆCIS som dig...fuldstændig. Ringede til Rasmus i dag da jeg havde afleveret først Bertram og så Konrad, og sagde til ham at jeg aldrig kommer til at synes det er rart eller rigtigt at sende mine børn afsted...øv, ville ønske man kunne gå hjemme minimum til børnene skulle i bh...Bertram elsker jo sin bh, er bare rarest når jeg kan hente når han synes og ikke når jeg kan. Så jeg forstår dig så meget....og især med den lille bette mand...de har det bare bedst hjemme hos deres moar i den alder..(L) Knus og håber du har haft en god dag...jeg er lige kommet hjem og skal så hente nummer to og tre..;)som sammen med nummer et skal sove i deres haveskur med deres far...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.