[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f]
har jeg lige afleveret min lille søn i børnehaven :( - 3 uger er længe at være væk, men heldigvis bliver det en kort dag, da jeg stadig kun har indkøring med mit nye dagplejebarn... (venter på hun kommer)
Men han så, så betuttet ud da han stod der i vinduet og skulle vinke :'( - jeg lære det aldrig... bliver aldrig god til at aflevere mine børn, glæder mig til de alle tre er så store at de hellere vil være ude end hjemme...
Ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg - bare sige godmorgen og ønske alle en fantastisk solskins dag... :)
Knus fra Pia(H)[/citat],
Ved du hvad, Pia...jeg har det PRÆCIS som dig...fuldstændig. Ringede til Rasmus i dag da jeg havde afleveret først Bertram og så Konrad, og sagde til ham at jeg aldrig kommer til at synes det er rart eller rigtigt at sende mine børn afsted...øv, ville ønske man kunne gå hjemme minimum til børnene skulle i bh...Bertram elsker jo sin bh, er bare rarest når jeg kan hente når han synes og ikke når jeg kan.
Så jeg forstår dig så meget....og især med den lille bette mand...de har det bare bedst hjemme hos deres moar i den alder..(L)
Knus og håber du har haft en god dag...jeg er lige kommet hjem og skal så hente nummer to og tre..;)som sammen med nummer et skal sove i deres haveskur med deres far...
Anmeld