Panik!! (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.023 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Anonym trådstarter

Har lige været på toilet fordi jeg kunne mærke der kom nået ud der nede troede det var alm udflåd, men det var brunt klister? Hvad kan det være vi prøver og blive gravide, men mine cyklusser er lange på 50-75 dage hver gang idag er jeg kun på 23. dag i min cyklus. hva kan det være jeg har haft lidt niv og jag men ha troet det var indbildning, jeg kan ikke mærke nået nu udover nervøsitet. har ikke prøvet det for udover lige efter mens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

gittn

Det kan være ægget der sider sig fast. Jeg har nu prøvet det mange gange uden at være blevt gravid. Det kan også være en lille reft der bløder lidt.

Håber det er en kommede graviditet :-)

Anmeld

20. januar 2010

Anonym trådstarter

gittn skriver:

Det kan være ægget der sider sig fast. Jeg har nu prøvet det mange gange uden at være blevt gravid. Det kan også være en lille reft der bløder lidt.

Håber det er en kommede graviditet :-)

men hvis det var en rift ville det så stadig være udflåds agtigt, hvordan er implatats blødning?

Anmeld

20. januar 2010

NoName

Anonym skriver:

men hvis det var en rift ville det så stadig være udflåds agtigt, hvordan er implatats blødning?

Blander mig lige i jeres snak...

Hos mig var implatats blødningen alm udflåd med små røde "tråde" af frisk blod. (tænke den dag, ej mens det er sQ for tidligt at starte nu)

NoName 13+0

Anmeld

20. januar 2010

oo

brunt klister er oftest gammel blod, dva blod der har ligget længe i i maven/underlivet, fx siden sidste menstruation. det bliver nogle gange "skubbet ud" ved graviditet, nogle gange kommer det bare af sig selv lidt tid før den rigtige menstruation (hvilket det fx gør hos mig siden jeg var gravid for et år siden). det kan også komme efter fx sex eller heftig sport osv.

implantat blødning eller fæsteblødningen skulle gerne være frisk blod, altså helt rødt, ligesom hvis man skær sig i fingeren.

Anmeld

20. januar 2010

anna-jonas

Min implantat blødning.................i alle 3 graviditeter har været lidt rustfarvet udflåd, hvor jeg troede at mens kom for tidligt.

Mette

Anmeld

20. januar 2010

Anonym trådstarter

andre der har prøvet nået lignende?

Anmeld

20. januar 2010

Low

Jeg fik en meget lille plet blødning 10 dage før jeg skulle have mens

Anmeld

20. januar 2010

Anonym trådstarter

Low skriver:

Jeg fik en meget lille plet blødning 10 dage før jeg skulle have mens

hvordan var det, udflåds agtigt eller bare blod

Anmeld

20. januar 2010

Low

Det var blandet med udflåd. Sådan lidt lysserød(ikke brun), men det var kun 1 dag jeg havde det og det var ikke særlig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.