Hjælp mig lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Frejasmor

Min datter på 5 mdr vil næsten kun hænge på armen, og jeg skal gå rundt med hende ellers begynder hun at skrige, jeg må ikke sætte mig..

Er ved at blive sindsyg og min ryg er helt ødelagt..

Er der nogen der har nogle gode råd til hvad jeg kan gøre, så hun ikke skriger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

MiMa

Køb en slynge eller bæresele, der støtter godt, så kan du jo sagtens have hende hos dig selvom du laver andre ting.

For eksempel en MeiTai/Skildpadde eller en Beco/Ergo

MeiTai/skildpadde skal bindes (www.slynger.dk)

Beco/Ergo er med klikspænder (www.sneglehuset.dk)

Begge slyngetyper kan bruges til både mave- og rygbæring.

NB.

Babybjørn kan jeg ikke anbefale. Prøvede det til min første, men fik vildt ondt i ryggen af den og den støtter heller ikke barnet særlig godt.

Anmeld

20. januar 2010

Lise

Jeg skulle lige til at skrive køb en slynge eller en vikle - men det var allerede skrevet. Nu gør jeg det alligevel

Anmeld

20. januar 2010

TbCp

MiMa skriver:

Køb en slynge eller bæresele, der støtter godt, så kan du jo sagtens have hende hos dig selvom du laver andre ting.

For eksempel en MeiTai/Skildpadde eller en Beco/Ergo

MeiTai/skildpadde skal bindes (www.slynger.dk)

Beco/Ergo er med klikspænder (www.sneglehuset.dk)

Begge slyngetyper kan bruges til både mave- og rygbæring.

NB.

Babybjørn kan jeg ikke anbefale. Prøvede det til min første, men fik vildt ondt i ryggen af den og den støtter heller ikke barnet særlig godt.

Ville have kommet med samme råd

Anmeld

20. januar 2010

Frejasmor

Tak for rådene, vil kigge på det med de slynger, ved bare ikke lige om det er mig, for er lidt klumoedumpe til sådan noget vikle noget..

jeg har sådan en babybjørn, og jeg er enig i at den er rigtig dårlig både for mig og hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.