har grædt hele vejen hjem fra NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

anneR

har været til NF i dag.  Var mega nervøs, men blev lettet da jeg så den lille sprælle, men glæden for tog sig hurtigt, da man for beskeden at man er i risikogruppen for mongolisme.

jeg gik helt bag om dansen, sad bare og gloede ud af vinduet, og sagde selvfølgelig ja tak til moderkageprøve, men det er først på fredag, der er satme lang tid til, og yderligere 4 til 5 dage før man for svar.

Da jeg kom ud fra sygehuset, begyndte jeg bare at stor tude, og kunne slet ikke stoppe igen, kan selt ikke fatte det, har bare lyst til at grave mig ned, mit håb for der ikke er noget galt er helt forsvundet, selv om jeg fik af vide chancen vare meget lille for at der er noget galt, talene sagde 1:82.

havde bare lige lyst til at få det skrevet ned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Malene84

anneR skriver:

har været til NF i dag.  Var mega nervøs, men blev lettet da jeg så den lille sprælle, men glæden for tog sig hurtigt, da man for beskeden at man er i risikogruppen for mongolisme.

jeg gik helt bag om dansen, sad bare og gloede ud af vinduet, og sagde selvfølgelig ja tak til moderkageprøve, men det er først på fredag, der er satme lang tid til, og yderligere 4 til 5 dage før man for svar.

Da jeg kom ud fra sygehuset, begyndte jeg bare at stor tude, og kunne slet ikke stoppe igen, kan selt ikke fatte det, har bare lyst til at grave mig ned, mit håb for der ikke er noget galt er helt forsvundet, selv om jeg fik af vide chancen vare meget lille for at der er noget galt, talene sagde 1:82.

havde bare lige lyst til at få det skrevet ned.

Ååååhhh altså - var du alene af sted? puha, det er da bare aldrig et svar man har lyst til at høre. Men ja, man kan jo ikke rigtig gøre noget andet end at vente til du får dine svar efter prøven. Har du nogen omkring dig? man skal ikke sidde alene efter sådan en besked  jeg krydser  for at alt er som det skal være.

kram

Anmeld

20. januar 2010

Diana...

Åhh det jeg ked af at høre håber den lille er sund og rask alligevel. 

Jeg har en veninde hun fik os det svar bare med et dårligere tal og hun har nu en sund og rask lille pige, håber det kan hjælpe dig lidt.

Kæmpe kram og mange tanker til dig.

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åhh nej da   Hvor er det forfærdeligt at du er nødt til at vente så længe på at få besked... Det er det man frygter allermest med sådan en scanning. Men jeg er sikker på der slet ikke er noget i vejen, det skal nok gå på fineste vis altsammen.

Kram og knus til dig

Anmeld

20. januar 2010

DK

Hvor forfærdeligt det hele. Og skrækkeligt med den lange ventetid!

jeg krydser alle fingre for at alt er i den fineste orden!!

Anmeld

20. januar 2010

dorthemus

Åh hvor er jeg ked af at høre det...og at du var alene da du fik beskeden  Håber du har én hos dig nu.

Jeg kender to der også fik lave tal: den ene to gange med tal som dine og hun har TO SUNDE OG RASKE DRENGE. Den anden fik tallet 1:2!!!! Og hun fødte også en RASK DRENG.

Håber alt er vel og der ikke er noget galt

Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.