Kan ikke bestemme mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Mira0911

Jeg trænger virkelig bare til at få et nyt look med håret... Jeg gider ikke rigtig sætte det, når det er langt... Så hellere at det er noget kortere, og skal sætte det hver morgen...

Jeg har været rundt på google og luret end masse frisure... Håber nogen kan hjælpe mig lidt med, hvad i synes er pænest eller noget...

Smider lige tre forskellige frisure...

Nå jeg har brugt snart 2 timer på at smide billeder herind - Opgiver det fuldstændig nu.... Har ikke mere tålmodighed tilbage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Corn

U-hu-huuu jeg skal til frisør idag... Og gør hun det ligeså godt som sidst, så bliver jeg lykkelig...

Anmeld

20. januar 2010

Tjuls

Det er lidt svært når man ikke kan se billeder, og få en ide af hvad du er til.. Kan du ikke linke til billederne?

Jeg har prøvet snart alt med håret, men hver gang det bliver klippet kort, så fortryder jeg det.. Men okay det sidste var så også sidecut med dreads, så FOR kort.. Hehe..

Og jeg ved godt at på profilbilledet er det bare fucked, så det skal man ikke lige se på.. Heh..

Sådan noget hår du har på dt profilbillede, er ellers sådan noget jeg gerne vil have..

Anmeld

20. januar 2010

frk Jensen

MoarJ skriver:

Jeg trænger virkelig bare til at få et nyt look med håret... Jeg gider ikke rigtig sætte det, når det er langt... Så hellere at det er noget kortere, og skal sætte det hver morgen...

Jeg har været rundt på google og luret end masse frisure... Håber nogen kan hjælpe mig lidt med, hvad i synes er pænest eller noget...

Smider lige tre forskellige frisure...

Nå jeg har brugt snart 2 timer på at smide billeder herind - Opgiver det fuldstændig nu.... Har ikke mere tålmodighed tilbage...

Hair probelms! I KNOW

Jeg har et lidt "vildt" hår lige nu med 4 forskellige farver. Der er klippet kort og så er der undercut hele vejen rundt. Så er der forskellige længder.. lang i den ene side og kort i den anden. Så af farver er der...

ORANGE, LILLA, LYST og MØRK bund...

Kan lige smide et par billeder ind senere, når jeg har fået sat mit morgengarn

Anmeld

20. januar 2010

Mira0911

Har billederne på min tlf.. Og har fint flyttet dem over på computern... Kan slet ikke finde dem... Har været i alle mapper... Årh hvor det irritere mig...

Hmm.... Det er jo ikke nemt bare og give adressen dertil, der er så mange frisure derinde...

Håber din frisør gør det godt...

Anmeld

20. januar 2010

Mira0911

Tjuls skriver:

Det er lidt svært når man ikke kan se billeder, og få en ide af hvad du er til.. Kan du ikke linke til billederne?

Jeg har prøvet snart alt med håret, men hver gang det bliver klippet kort, så fortryder jeg det.. Men okay det sidste var så også sidecut med dreads, så FOR kort.. Hehe..

Og jeg ved godt at på profilbilledet er det bare fucked, så det skal man ikke lige se på.. Heh..

Sådan noget hår du har på dt profilbillede, er ellers sådan noget jeg gerne vil have..

Jeg kan sagtens link til siden... Man skal ind under "kvinder mellemlangt hår"

Der er 3 frisure derinde.. Det bliver bøvlet at jeg skal sige, at det er i tiende række, nummer 8 f.eks...

Frisure

Anmeld

20. januar 2010

Tjuls

MoarJ skriver:

Jeg kan sagtens link til siden... Man skal ind under "kvinder mellemlangt hår"

Der er 3 frisure derinde.. Det bliver bøvlet at jeg skal sige, at det er i tiende række, nummer 8 f.eks...

Frisure

Damn der er godt nok også mange billeder derinde

Men jeg synes den du nævner er meget sød, men dælme også kort..

Anmeld

20. januar 2010

Mira0911

Tjuls skriver:

Damn der er godt nok også mange billeder derinde

Men jeg synes den du nævner er meget sød, men dælme også kort..

Det var en tilfældig jeg sagde.. Jeg prøver lige og finde de 3 frisure, og så skriver række og nummer på...

Anmeld

20. januar 2010

Mira0911

6. række - Billede nr. 1

20. række - Billede nr. 3

28. række - billede nr. 1

Håber det er til at finde ud af...

Anmeld

20. januar 2010

Tjuls

MoarJ skriver:

6. række - Billede nr. 1

20. række - Billede nr. 3

28. række - billede nr. 1

Håber det er til at finde ud af...

Det er jo lige det med at følge med.. Hehe, men fandt ud af det

Jeg må sige at det sidste af dem.. Åh det er vældigt fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.