At shoppe på følelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Honningblomst

Cris skriver:

JA! Jeg både spiser og shopper!

Hihi...skønt jeg ikke er alene om det...jeg prøver at droppe det med at spise og så i stedet forkæle mig med tøj, nu jeg ikke bliver tyk af trøstechoko....men  altså, har ikke været nemt...faktisk tog jeg jo på fordi jeg var glad og begyndte at hyggespise, det er og skidt...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Heidi.

Eva skriver:

De er også super flotte til dig..du har nogle lækre stænger.. Hvor høj er det egentlig du er?

Sødt af din mor og dejligt for din veninde...så blev alle glade og din mor lidt fattigere...

Knus..

Jeg er kun 163.. Så det jeg vejer nu passer vidst meget godt til min størrelse

Anmeld

20. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Jeg er kun 163.. Så det jeg vejer nu passer vidst meget godt til min størrelse

Så er du da helt perfekt...

Anmeld

20. januar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Så er du da helt perfekt...

Jahe... Lige på nær...... babserne.. de er væk Thanks fordi der finden push up!

Anmeld

20. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Jahe... Lige på nær...... babserne.. de er væk Thanks fordi der finden push up!

Ja, det skete jo desværre også for mig...især de sidste 3-5 kilo, de tog bare lige det sidste fylde...dvs mine var jo ikke væk som sådan, det var bare ligesom overflade arealet var blevet ret meget større....øv...

Hvilken str, er du havnet i?

Knus..

Anmeld

20. januar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Ja, det skete jo desværre også for mig...især de sidste 3-5 kilo, de tog bare lige det sidste fylde...dvs mine var jo ikke væk som sådan, det var bare ligesom overflade arealet var blevet ret meget større....øv...

Hvilken str, er du havnet i?

Knus..

Jamen det er også som om af megen af fylden er væk..det er ikke fordi de hænger mere eller noget, gassen er lissom bare gået ud af ballonen.

Men jeg brugte 90D.. og nu kan jeg passe mine gamle som er 80C. Men de kunne godt være en B uden problemer,.

Anmeld

20. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Jamen det er også som om af megen af fylden er væk..det er ikke fordi de hænger mere eller noget, gassen er lissom bare gået ud af ballonen.

Men jeg brugte 90D.. og nu kan jeg passe mine gamle som er 80C. Men de kunne godt være en B uden problemer,.

Ej, men Heidi...du skal da ned i en 75d eller e, det er jeg helt sikker på...når ikke du vejer mere. Jeg bruger selv 75 og 70 og vi er jo stort set lige høje og med samme vægt og jeg har endda en meget bred ryg...du må da lige måles rigtigt, smukke...

Og ja, den gas går sgu af...30 g ryger der af brystet pr. kilo du taber...så jeg smed lige 900g fyld...øv...

KNus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.