Hvidevarer på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Cris

Hej!
Vi har brug for nogle nye hvidevarer, men jeg vil starte med vaskemaskinen, for jeg synes, at det er vigtigst (gider ikke vaskeri) Nå, men jeg har ikke så meget tid lige nu til at finde forskellige forretning og kikke. Er der nogle som har bestilt en vaskemaskine på nettet og fik den afleveret? (men ikke fra Peter, tak) Og hvor skal jeg kikke? Og er det billigere? Tager de den gamle vaskemaskin med? Tak for hjælpen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Mussen2

Jeg har købt alle mine hvidevarer over nettet- sparede omkring 30.000 

Fandt ud af hvad jeg ville have i en butik her i byen og købte dem fra Fleggaard over nettet og fik den leveret med de danske fragtmænd for 500, tror jeg det var.

garantien er det samme.

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Cris skriver:

Hej!
Vi har brug for nogle nye hvidevarer, men jeg vil starte med vaskemaskinen, for jeg synes, at det er vigtigst (gider ikke vaskeri) Nå, men jeg har ikke så meget tid lige nu til at finde forskellige forretning og kikke. Er der nogle som har bestilt en vaskemaskine på nettet og fik den afleveret? (men ikke fra Peter, tak) Og hvor skal jeg kikke? Og er det billigere? Tager de den gamle vaskemaskin med? Tak for hjælpen!

www.elgiganten.dk

Anmeld

20. januar 2010

Cris

Caroline86 skriver:

www.elgiganten.dk

Tak Caroline! Hold det op, hvor har de meget at vælge !

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Cris skriver:

Tak Caroline! Hold det op, hvor har de meget at vælge !

så lidt

Ja, de har nemlig rigtig meget forskelligt, og så er det bare så billigt for tiden!!!

Anmeld

20. januar 2010

Corn

Vi har lige købt nyt komfur på skiftselv.dk...

Inden vi fandt skiftselv.dk havde vi kig på whiteaway.?dk?

Anmeld

20. januar 2010

Lise

Vi har købt fra Vestjysk hvidevarecenter (tror jeg det hedder) og fået det leveret i Kbh. Prøv evt at tjekke Fleggard. Da vi flyttede i hus købte vi en masse i Kølemøller (Frb) - de er til at handle med.

Anmeld

20. januar 2010

Cris

Tak allesammen! Nu ved jeg, hvad jeg skal lave i aften! :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.