Hun smiler ikke !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Anonym trådstarter

Puha skal lige ud med min bekymring..

Min lille guldklump bliver 11 uger i dag, og hendes mor er ved at gå til af bare bekymring.

Hun havde mange velværesmil i starten, egentlig lige efter fødslen kom de.. Og vi har også haft et par enkelte halvhjertet rigtige smil siden da, men der kan gå mange dage, ja vel en uge i mellem.

Vi gør alt hvad vi kan for at opmuntre til et smil, men der sker bare intet. Jeg ved det er meget individuelt hvornår børn smiler, men hvad med jeres børn? Og er der nogen der havde det samme problem?

Mange tanker den meget bekymrede mor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Puha skal lige ud med min bekymring..

Min lille guldklump bliver 11 uger i dag, og hendes mor er ved at gå til af bare bekymring.

Hun havde mange velværesmil i starten, egentlig lige efter fødslen kom de.. Og vi har også haft et par enkelte halvhjertet rigtige smil siden da, men der kan gå mange dage, ja vel en uge i mellem.

Vi gør alt hvad vi kan for at opmuntre til et smil, men der sker bare intet. Jeg ved det er meget individuelt hvornår børn smiler, men hvad med jeres børn? Og er der nogen der havde det samme problem?

Mange tanker den meget bekymrede mor..

Hej..

Det lyder da også mærkeligt....måske du skulle kontakte læge eller sundhedsplejerske.

Knus Eva

Anmeld

20. januar 2010

Ox.

Jeg ville nok også gøre som Eva skriver og så kontakte en læge .. Bare lige for en sikkerheds skyld

Anmeld

20. januar 2010

3drenge

Jeg var også lidt bekymret for min søn. Kunne se jeg havde skrevet at de 2 store smilte socialt, da de var 5 uger, men ham her begyndte først da han var 9 uger, men nu smiler han til gengæld også hver gang man kigger på ham

De 2 store rullede rundt, da de var 8 uger, men det er lillefis slet ikke begyndt på endnu (er nu 16 uger) ved jo at man ikke skal sammenligne, men kan jo alligevel ikke lade være med, at kigge, hvad jeg har skrevet om de andre. Men lader ham bare udvikle sig i sit eget tempo, kan jo se han er en glad og tilfreds dreng 

Anmeld

20. januar 2010

SaNiNa

Ja tror osse du skal kontakte lægen da være hun har ondt eller sådan noget.

få du hende lige tjekket en gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.