Sygemeldig........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Valle81

Godmorgen jer alle sammen:0)

Her lige snakket med min læge. Nu tog jeg mig sammen og ringede til lægen, for synes jeg er så besværet nu og har svært ved at holde til at arbejde.

Så fik fortalt om mine gener og han sagde at det var ikke noget problem. Så skal lige møde op dernede kl 11.00 så vi kan ordne det formelle.

Det faldt en kampeste fra mine skuldre, og jeg kan ånde lettet op og føle, at nu kan jeg igen overksue hele verdenen:0) Det er så dejligt.

Knus

Christina

32+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

RumlesMor

Det er dejligt når man slipper for den skyldfølelser man bærer overfor sit arbejde...enjoy!

Anmeld

20. januar 2010

Dictes mor

Hvor er det godt at høre! Så skal du ikke gå og spekulere længere, men istedet kan du få slappet af og passet på dig selv og baby, det er jeg glad for at høre!

Anmeld

20. januar 2010

Valle81

Majastina skriver:

Hvor er det godt at høre! Så skal du ikke gå og spekulere længere, men istedet kan du få slappet af og passet på dig selv og baby, det er jeg glad for at høre!

Tak:0)

Nej ikke spekulere mere, og have dårlig samvittighed over at skulle blive hjemme her og der, og dårlig samvittighed overfor kæreste og ikke mindst datter, som jeg slet ikke har haft overskud til, da jeghar lagt alle kræfter i at komme gennem dagene på arbejde:0(

Så nu håber jeg overskuddet vender, det hjæpler i hverfald på det, at jeg kan tage en lur i løbet af dagen, nu når nætterne i hvert fald ikke går med at sove:0)

Håber også du har det godt:0)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.