Ahhh nu sneer det igen;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

jillkolsbjerg

Nu sneer det igen igen her på fyn....synes det er utrolig smukt, men er jeg den eneste der er ved at være bare liiiidt træt af det?

får det ikke snart en ende?

knus jill

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Heidi.

jillkolsbjerg skriver:

Nu sneer det igen igen her på fyn....synes det er utrolig smukt, men er jeg den eneste der er ved at være bare liiiidt træt af det?

knus jill

Det sneer også her i Tåstrup.. NEJ du er ikke den eneste der er træt af det Jeg arbejder i hjemmeplejen, og jeg syntes altså ikke det er det fedeste vejr og CYKLE rundt i

Sne er hyggeligt, og mine piger elsker det... meeeeen nu har vi set det

Anmeld

20. januar 2010

jillkolsbjerg

Heidi. skriver:

Det sneer også her i Tåstrup.. NEJ du er ikke den eneste der er træt af det Jeg arbejder i hjemmeplejen, og jeg syntes altså ikke det er det fedeste vejr og CYKLE rundt i

Sne er hyggeligt, og mine piger elsker det... meeeeen nu har vi set det

Enig....og nej cykel og snevejr er altså ikke en god kombination;-)

knus jill

Anmeld

20. januar 2010

Heidi.

jillkolsbjerg skriver:

Enig....og nej cykel og snevejr er altså ikke en god kombination;-)

knus jill

Nej det er det virkelig ikke. For jeg er skide bange for at falde, så det går ret langsomt, så derfor har jeg jo også mere travlt..

Kh Heidi

Anmeld

20. januar 2010

jillkolsbjerg

Heidi. skriver:

Nej det er det virkelig ikke. For jeg er skide bange for at falde, så det går ret langsomt, så derfor har jeg jo også mere travlt..

Kh Heidi

Smiler ja det kender jeg alt for godt, du må hjemmefra i god tid;-) Og husk nu at passe på dig selv......du får ikke tak for at skynde dig og så komme til skade fordi du skynder dig. De fleste har forståelse for at man er lidt forsinket i sådan et vejr;-)

Anmeld

20. januar 2010

Heidi.

jillkolsbjerg skriver:

Smiler ja det kender jeg alt for godt, du må hjemmefra i god tid;-) Og husk nu at passe på dig selv......du får ikke tak for at skynde dig og så komme til skade fordi du skynder dig. De fleste har forståelse for at man er lidt forsinket i sådan et vejr;-)

Ja, heldigvis

Kh Heidi

Anmeld

20. januar 2010

TbCp

jillkolsbjerg skriver:

knus jill

Åhh jeg vil bare gerne have lidt sol og varme
Sne et total hyggeligt.... i december 

Anmeld

20. januar 2010

Diana...

Det sner os her i Engesvang igen, og nej du er overhoved ikke den eneste der er træt af det, og jeg synes heller ikke det er smukt mere fordi alt det gamle sne stadig ligge under. Savner sgu noget grønt!

Anmeld

20. januar 2010

jillkolsbjerg

DianaMoar skriver:

Det sner os her i Engesvang igen, og nej du er overhoved ikke den eneste der er træt af det, og jeg synes heller ikke det er smukt mere fordi alt det gamle sne stadig ligge under. Savner sgu noget grønt!

Ja det gør jeg godt nok også....ligesom mine påskeliljer var begyndt at komme op ( før al sneen ) og jeg glædede mig over det....nu kan jeg slet ikke se dem mere for sne;-( men glæder mig til at kunne se dem for på den tid de er kommet helt op har vi sikkert også vores lille Freya i armene;-)

knus jill 

Anmeld

20. januar 2010

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

Åhh jeg vil bare gerne have lidt sol og varme
Sne et total hyggeligt.... i december 

jaaaa elsker sol og sommer og VARME;-) Bliver sååå dejligt....sol sol kom igen....;-)

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.