Årh nej !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

MarleneH

jamen det er fordi at jeg er åbenbart ikke så langt henne som vi troede.. Jeg troede jeg var i uge 6+1, men de kunne ikke se hjertelyd, men kun en lille prik..  så de ville ikke scanne mig igen før om 10 dage, så vi er sikker på at kan se noget næste gang!! håber bare ikke at det er fordi den ikke udvikler sig som den skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Lon1976

MarleneH skriver:

jamen det er fordi at jeg er åbenbart ikke så langt henne som vi troede.. Jeg troede jeg var i uge 6+1, men de kunne ikke se hjertelyd, men kun en lille prik..  så de ville ikke scanne mig igen før om 10 dage, så vi er sikker på at kan se noget næste gang!! håber bare ikke at det er fordi den ikke udvikler sig som den skal

Uha  for at alt er som det skal være.

Jeg forstår din bekymring - gid jeg kunne sige noget som gør dig mere rolig - prøv og tænk positivt og si søde ord til maven hver dag

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg pletblødte altså en million gange i starten af min graviditet, både frisk og "gammelt" blod og mit lille kængubarn er tiptop iorden, så jeg er optimist

Knus

Rosa

Anmeld

20. januar 2010

MarleneH

Er jeg glad for at høre  og snakker med mavsen hver dag Men jeg har desværre kun dårlige erfaringer med blødninger, så lidt svært ikke at male fanden på væggen Men tusind tak for jeres opmuntrende ord

Anmeld

21. januar 2010

Bavianis

Håber det går godt om 10 dage, husk at opdater os herinde - jeg skal nok krydse fingre for dig!

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Håber alt kommer til at gå godt. September skulle være lykkens måned at få børn i jo!!!... KRYDSER

Anmeld

22. januar 2010

MarleneH

Har lige fået svar på min hcg prøve, og den var på 4332, virkelig positivt  Håber bare de stiger som de skal så

knus

Anmeld

22. januar 2010

FruEllingsen

godt at blodprøven stiger som den skal, er sikker på at når i skal skannes igen så ser du det fineste lille hjerte blinke...

Krydser fingre for at alt er som det skal være med jeres lille baby

Anmeld

22. januar 2010

MarleneH

Tusind tak  men ser først om de er steget på onsdag, er den første blodprøve jeg har fået taget.. men de andre gange (altså der hvor det er gået galt) var mit hcg tal kun på 300!! Så det må da være positivt ?  

Knus

Anmeld

22. januar 2010

Lon1976

MarleneH skriver:

Tusind tak  men ser først om de er steget på onsdag, er den første blodprøve jeg har fået taget.. men de andre gange (altså der hvor det er gået galt) var mit hcg tal kun på 300!! Så det må da være positivt ?  

Knus

Hej

Jeg håber det bedste for dig og den lille

Er det hos din læge du får taget blodprøve og derved får målt dit hcg-tal?

Jeg spørger fordi jeg desværre ikke selv var så heldig, men jeg har ikke fået målt mit hcg (hverken imens jeg var gravid eller efter)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.