Hvor mange Kg tog i paa de foerste 12 uger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.156 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Anetski

hej

taenkte lige jeg ville hoere andre's erfaringer i de foerste 12 uger. Hvor mange kg tog i paa eller tabte?

Jeg tror ikke jeg har tager sa meget paa som med min foerste. Jeg er 11uger henne og har taget 3kg paa indtil nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

lotte32

Hej, jeg er 12 uger henne nu, så hoppede lige på vægten her til morgen for at tjekke  og jeg har tabt 4,5 kg, nok mest fordi jeg ikke rigtigt har nogen appetit

Anmeld

20. januar 2010

Tulle28

Tror kun omkring et kg... Har taget 7,5-9 kg på (det svinger lidt fra dag til dag) nu og er 28+4.

Knus Tulle

Anmeld

20. januar 2010

3drenge

Der havde jeg allerede taget 7kg på og endte med 24kg ialt

Anmeld

20. januar 2010

MTS

Jeg hade taget 3 kg på og har stadig ikke taget mere på end det.

Malin 15+0

Anmeld

20. januar 2010

Simplyred

Jeg er 15 uger henne i dag, og har taget knap 2 kg på..... ved mine andre to graviditeter tog jeg alt i alt 7 og 8 kg på, så nu må vi se...har normalt en BMI på cirka 21....

Anmeld

20. januar 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg begyndte først at tage på da jeg var 20 uger henne. - På det tidspunkt havde jeg tabt ca. 6 kg. Jeg endte i øvrigt med kun at have taget 8 kg. på, hvilket skyldtes at jeg havde konstant kvalme og kastede rigtig meget op samtlige uger efter 8. uge.

LINE.

Anmeld

20. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg tog ikke rigtigt noget på, men kastede også op hver dag - og flere gange om dagen desuden kunne jeg ikke klare lugten af noget som helst mad, og fik muligvis heller ikke spist som jeg skulle.

Nu er jeg 18 uger henne, og har taget 2 kg på - men tilgengæld er min appatit også kommet igen i stor stil

Forleden aften da vi sad og spise til aften, begynder min mand at smågrine lidt, og jeg kigger over på ham og spørger hvad der er galt, hvorefter han svare: "Jeg kom bare til at tænke på, at 75% af tiden når du er hjemme, så spiser du". Ha ha ha ha.

Anmeld

20. januar 2010

Livsmor

Jeg er idag 12+2 og har taget 1 kg på. Har ikke haft kvalme, men min apetit om aftenen har ikke været den store. Men syntes da allerede, at man kan se maven. Dette er 2 gang jeg er gravid.

Anmeld

20. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Ved den første graviditet tog jeg over 10 kg på de første 2 mdr. Denne gang er jeg 15+6 og har taget 0,5 kg på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.