Aaaargh - jeg er sprunget læk!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg lækker lige pludselig fra begge bryster - hvad filan sker der???!!!!

Mærkede pludselig at det blev lidt køligt gennem min nattrøje, da jeg så kigger ser jeg at begge mine nipples glinser lidt - og da jeg så klemmer lidt på brysterne kommer der sgu dråber ud af dem

HALLO - jeg er i uge 27 - det kan da ikke være normalt???!!!

Rosa - som virkelig synes det er grænseoverskridende!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ah - fandt lige svaret under uge 26 herinde - det er åbenbart råmælk og ret normalt...

Undskyld hvis jeg lyder totalt umoden men på en eller anden måde føles det lidt ulækkert... Mine bryster er stadig seksuelle "goodiebags" mere end madpakker for mig, og det er VILDT mærkeligt at der pludselig løber ting og sager ud af dem... Jeg sidder stadig med en lille følelse af panik i kroppen og lysten til at det skal holde op...

Hvad tænkte og følte I andre?

Anmeld

20. januar 2010

Millepus

Rosa skriver:

Ah - fandt lige svaret under uge 26 herinde - det er åbenbart råmælk og ret normalt...

Undskyld hvis jeg lyder totalt umoden men på en eller anden måde føles det lidt ulækkert... Mine bryster er stadig seksuelle "goodiebags" mere end madpakker for mig, og det er VILDT mærkeligt at der pludselig løber ting og sager ud af dem... Jeg sidder stadig med en lille følelse af panik i kroppen og lysten til at det skal holde op...

Jeg venter mit tredje barn og maa nok aerligt indroemme at der ikke er meget seksuelle "goodiebags" over mine mere, efter at have ammet i over 2 aar er jeg helt klart paa madpakkestadiet.

Jeg har det helt maerkeligt naar min mand ser seksuelt paa dem.

Saa inggen problemer her med lidt raamaelk

Camilla

Anmeld

20. januar 2010

Lone Jakobsen

mine har også været utætte inden fødslen næsten hver gang....men ja det er lidt æv

Anmeld

20. januar 2010

TbCp

Rosa skriver:

jeg kan sagtens følge dig.
Jeg havde virkelig svært ved at forholde mig til at skulle amme. Kunne slet ikke forestille mig at der skulle ligge en baby der og sutte.
Jeg snakkede meget med min sundhedsplejerske om det inden fødslen, fordi jeg slet ikke var sikker på at jeg havde lyst til at amme.  
For mig var brysterne noge seksuelt og jeg havde det rigtig svært ved at de skulle bruges som madpakke.

Det endte så sådan at jeg mere eller mindre blev tvunget til at amme, på sygehuset, og jeg blev da også glad for det, men for pokker hvor var det grænseoverskridende i starten.

Anmeld

20. januar 2010

Diana...

Ha ha jeg kan altså ikke lade vær med at smile lidt over dit indlæg  Du har sgu en fed måde at sige det på 

Jeg begynde at lække allerede i uge 18 og det var bare ikke lidt det var faktisk så meget at jeg måtte sove på håndklæde og skifte amme indlæg et par gange om dagen.

Jeg tænkte ikke så meget over det andet end at når der kunne komme så meget før mælken løb til så måtte der da kun kunne være endnu mere  når mælken fald til, og ganske rigtigt jeg skiftet amme indlæg MANGE gange om dagen.

Knus Diana

Anmeld

20. januar 2010

Lise

Jeg har aldrig rigtigt lækket som sådan, men første gang fik jeg det der gule råmælk i brysterne allerede omkring uge 16-17 stykker  Og denne gang var det der da jeg gerne ville være gravid igen  

Jeg har ikke svært ved at forholde mig til det - heller ikke første gang. Mine bryster kan sagtens multitaske og bruges til flere formål på samme tid

Anmeld

20. januar 2010

jillkolsbjerg

Rosa skriver:

Har ingen svar...men du fik da mig til at grine....smiler;-) Undskyld hvis det ikke var meningen....;-)Men du har da en sjov humor...eller måde lige at skrive det på...hehe

knus jill som stadig har sine endnu-større-end før goodie bags i behold.....;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.