Nogen der lige vil have lidt medlidenhed med mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Sujan

Ja.... Teknik er noget lort.... Jeg sidder her på mit arbejde.. Har været her siden kl. 8 i morges. Sagen er at vi skal have nyt telefonsystem.. så spurgte de om der lige var en der kunne blive et par timer ekstra og sørge for det hele virkede.... nu sidder jeg her 8 timer senere.. INTET VIRKER... Det sidste tog er kørt, har fået booket mig et hotelværelse hvor jeg må overnatte.. hvis det da kommer til at virke i løbet af natten... Har ingen ide om hvornår...

Mon ikke jeg kan tage en velfortjent fridag i morgen....

DET VÆRSTE ER JEG HAR ÆL og ingen chance for at komme hjem og hygge med kæresten, som desuden har fødselsdag i morgen og jeg havde planer om at stå tidligt op sammen med og lave morgenmad og give gaver... Men nej ender på et billigt hotel, hvor, hvis jeg er heldig kan nå at få et par timers søvn inden jeg skal møde igen.... Regner så kun med at møde ind og sige at jeg tager hjem igen....

Lige lidt ynk herfra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

mariamiss6

Aaaaaaj det er godt nok sur røv..... Du kan bare møde ind imorgen, smadre døren op, ind til chefens kontor, og råbe at ham, at du krafhelvede vil gå hjem, og voldkneppe din fødselsdagskæreste, og at hvis det ikke bliver til et barn i denne omgang, så vil du holde ham personligt ansvarlig.... hvorefter du smadrer hotelregningen ned på hans skrivebord, og går din vej, men uden at smække døren, bare lad den stå åben

Anmeld

20. januar 2010

Sujan

mariamiss6 skriver:

Aaaaaaj det er godt nok sur røv..... Du kan bare møde ind imorgen, smadre døren op, ind til chefens kontor, og råbe at ham, at du krafhelvede vil gå hjem, og voldkneppe din fødselsdagskæreste, og at hvis det ikke bliver til et barn i denne omgang, så vil du holde ham personligt ansvarlig.... hvorefter du smadrer hotelregningen ned på hans skrivebord, og går din vej, men uden at smække døren, bare lad den stå åben

ejjjj.... ville være så rart.

Desværre er chefen på ferie... og sidder i en meget lille afdeling bestående af 5 mennesker. Den ene syg og de andre med småbørn, så selvfølgelig skulle jeg nok blive de ekstra timer så de kunne komme hjem.....

hmm... Det eneste positive er at der sidder 4 andre personer, en i hver af vores afdelinger rundt om i landet i samme situation...

Anmeld

20. januar 2010

mariamiss6

Arh suk altså, dåååmme sjæf.....

Anyways, så ved du da hvem du kan skrive med og brokke dig til, de vil helt sikkert forstå din problemstilling, når nu jeg hopper op i min seng, MetteVuns

Hehe, sov godt når du kommer så langt

Anmeld

20. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

mariamiss6 skriver:

hahha genialt  lige min stil

Anmeld

20. januar 2010

mariamiss6

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hahha genialt  lige min stil

Hehe....

Jeg er meget meget træt, bliver ca. 1 måned yngre for hvert minut jeg har været for længe vågen må vidst hellere stikke af med det samme

Anmeld

20. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

mariamiss6 skriver:

Hehe....

Jeg er meget meget træt, bliver ca. 1 måned yngre for hvert minut jeg har været for længe vågen må vidst hellere stikke af med det samme

hahah ja så går det stærkt.. puha ..

er også endlig bevet træt, men nu er lille pigen vågen og vil havde mad, må hoppe i seng efter hun har fået noget..

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ihh hvor er det bare synd for dig!!!!   Jeg synes det er rigtig uretfærdigt at det er dig der skal sidde der i stedet for en som ikke har ÆL!!! Det burde være et kriterie...

Anmeld

20. januar 2010

mariamiss6

Rosa skriver:

Ihh hvor er det bare synd for dig!!!!   Jeg synes det er rigtig uretfærdigt at det er dig der skal sidde der i stedet for en som ikke har ÆL!!! Det burde være et kriterie...

LOL det skal stå i ansættelseskontrakten: Er du kvinde, har du under ægløsningsperioder, ret til, når temperaturen står bulls eye, at smide alle arbejdsopgaver i fjæset på chefen, og skide højt og flot på det hele, i ca. 3 dage (+ - det løse) så du frit kan voldtage den kommende fader.

Anmeld

20. januar 2010

mariamiss6

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hahah ja så går det stærkt.. puha ..

er også endlig bevet træt, men nu er lille pigen vågen og vil havde mad, må hoppe i seng efter hun har fået noget..

Øj det syndrom led jeg også af da mine stadig stod op for at spise på denne tid af døgnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.