Anmeldelse: "sex og syltetøj"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

mariamiss6

Rosa skriver:

Hm... har ikke fået noget siden nytår... Der skal vist mere end pandekager til...

Aj aj aj aj aj.... SKANDALE!!!!!! For helvede Rosa, hvordan går svensken udenom sådan en lækkermås? Eller er det lækkermåsen, der vender lejligheden til?

Okay okay jeg skal altså lige have rullet ligkistesøm, til imorgen, så jeg er her liiiiige 5 minutter mere, men SÅ går den heller ikke længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Ja, det er sådan nogle ting i skal nyde sammen inden jeres lille ønskebarn melder sin ankomst...

Ellers er man bare for trææææææt...til begge dele ihvertfald. Så må man vælge

(da jeg først lige læste titlen på indlægget tænkte jeg "det lyder da som en spændende bog, den må jeg læse" )

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Aj aj aj aj aj.... SKANDALE!!!!!! For helvede Rosa, hvordan går svensken udenom sådan en lækkermås? Eller er det lækkermåsen, der vender lejligheden til?

Okay okay jeg skal altså lige have rullet ligkistesøm, til imorgen, så jeg er her liiiiige 5 minutter mere, men SÅ går den heller ikke længere

Det er sgu svenskeren der takker nej... Han var begyndt at føle sig lidt umandig fordi jeg tager initiativ det meste af tiden - til trods for at jeg sommetider ikke kan gennemføre fordi det gør nas i ligamerne...

Så nu er aftalen at jeg pænt venter til han kommer i stødet... Ikke ligefrem en selvtillidsbooster når dagene bare går...

Men egentlig har han ret, det var sgu blevet lidt for rutinepræget til sidst så en frisk start er hvad vi har brug for... Synes bare jeg har ventet læææænge - thank heaven for my goodiedrawer

Men tak for de søde ord - det stivede mig lige af, her i mine sure hjemmebukser, mens jeg ligger og storprutter under dynen af al den bønnepostej jeg har spist i dag

Knus og kram

Anmeld

20. januar 2010

mariamiss6

Rosa skriver:

Synes bare jeg har ventet læææænge - thank heaven for my goodiedrawer

Men tak for de søde ord - det stivede mig lige af, her i mine sure hjemmebukser, mens jeg ligger og storprutter under dynen af al den bønnepostej jeg har spist i dag

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahha.... Vi skulle ALLE sammen kun være på alt for sent om aftenen, for hold nu kæft vi er vittige på denne tid af døgnet (og lidt sære måske, men hey, vi har jo kun det sjov vi selv laver - åbenbart )

Anmeld

20. januar 2010

mariamiss6

Og ligamenterne, tell me about it! du taler til en der generelt lider af vaginale smerter ved sex, og sågar endda også uden til tider.... Såååå her brokkede manden si altid over manglende initiativtagen

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Ihhh... De er bare ALDRIG tilfredse - de mænd! Men du ved jo så godt hvad jeg mener!

Jeg kunne da sikkert også godt anstrenge mig lidt for at se ud som en der ikke lige er trillet ud af en hængekøje hver dag - men jeg GIDER fandme ikke!!!!   Jeg er totalt gravid - naturlig, frodig og selvsikker ( og svedig og uglet og gassy med uren hud ned ad ryggen) - ELSK MIG FOR DET, SVENSKEFANDEN!!!!!!

Anmeld

20. januar 2010

TbCp

Den overskrift gav mig nogle HEEEELT andre billeder i hovedet

Men mmmm pandekager de kan bruges i mange situationer! Og så sidder manden der med bollehår og guffer i sig  

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

det virkede i hvert fald herhjemme! jeg spurgte "skal du ikke i bad så vi kan knalde?" og søren svarede "neeeeej, jeg giiiiider ikke" og så sagde jeg meget strategisk "jamen man kan ikke få pandekager hvis man ikke gir diller!" og så var manden allerede på vej under bruseren

Anmeld

20. januar 2010

Munder

Tjuhl skriver:

virkelig anbefalsesværdigt!

det man gør er: man sender sin mand i bad (og evt studser hans overskæg), derefter trækker man ham med op under dynen og tænder lys og finder glidecremen frem og så ... ja så går man bare til den alt det bedste man har lært (og undlader at kigge på væggen hvor ens skygge står tydeligt frem! det kan være lettere traumatiserende at se sin røv på den måde).

Derefter laver man "klokken ti om aftenen pandekager" - det bedste er "midnatspandekager", meeeen når gemalen skal op klokken seks dagen efter, er de ikke altid så hensigtsmæssige: altså "klokken ti om aftenen pandekager" - med syltetøj og sukker og mælk til

her lidt billeder fra en meget romantisch aften i Alléskoven:

Fantastisk opskrift, den skal da afprøves herhjemme en aften

Anmeld

20. januar 2010

LISBETH:-)

Er totalt færdig af grin..........

Der var dog 2 ting der lige slog mig:

Jeg ville da være totalt overbevist om at i/du drak øko mælk

Og hold kæft hvor din mand ligner min mands kammerat Anders på en prik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.