uuuh.. hvis nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

stumpen-89

Hvis jeg havde mulighed for at adoptere et børn lige nu, nede fra haiti, så havde jeg sgu gjort det...

Ved ikke hvad jeg vil, med dette indlæg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg sad da også bare og tænkte: hvorfor fanden i hewled har vi ikke akutadoption i DK??? Hvad er det lige der ikke er godt ved det ?...

Er det godt for børnene at de lever uden familie i et land der er fuldstændig smasket til plukfisk?... Jeg forstår det ikke.

og vi har SÅ mange der gerne vil adoptere i verden. Åh hvor er det bare et ÅNDSVAGT system altså!...

jeg bøjer mig i øvrigt i støvet for dem der adopterer... jeg ville ikke selv kunne gøre det. Men jeg syntes det er SÅ stort og flot at kunne gøre det

Anmeld

19. januar 2010

stumpen-89

at kunne give kærlighed til et barn, der virkelig har brug for det, ville jeg gøre med glæde..

Anmeld

19. januar 2010

Miamaja

Zafir skriver:

Jeg sad da også bare og tænkte: hvorfor fanden i hewled har vi ikke akutadoption i DK??? Hvad er det lige der ikke er godt ved det ?...

Er det godt for børnene at de lever uden familie i et land der er fuldstændig smasket til plukfisk?... Jeg forstår det ikke.

og vi har SÅ mange der gerne vil adoptere i verden. Åh hvor er det bare et ÅNDSVAGT system altså!...

jeg bøjer mig i øvrigt i støvet for dem der adopterer... jeg ville ikke selv kunne gøre det. Men jeg syntes det er SÅ stort og flot at kunne gøre det

Dejligt emne!! Ja, jeg taenker det samme. Akut adoption - Det mangler vi!

Jeg synes dog ikke det er storre eller flottere at adoptere end at fode selv. . Begge dele er super flot!!

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

Dejligt emne!! Ja, jeg taenker det samme. Akut adoption - Det mangler vi!

Jeg synes dog ikke det er storre eller flottere at adoptere end at fode selv. . Begge dele er super flot!!

Jeg syntes ikke det er større.. Men jeg er af den overbevisning, at det at tage et barn ind der har brug for det. Det er helt vildt. og kræver væsentlig mere end at få et barn selv.

Anmeld

19. januar 2010

oo

jeg akn bare ikke lade være med at tænke på, at man jo skal være HELT HUNDREDE på at hele deres familie er kradset af, før man sender ungerne afsted til fremmede lande + mennesker - og det har man vel ikke allerede styr på NU?! jeg mener...de graver jo stadig folk levende fri...

udover det så syntes jeg også det er en fin tanke, men naturligvis skal man som adoptivforældre i sådan et tilfælde være ekstra opmærksomme på/uddannet til at tage sig af et barn med potentiale for store traumer.

Anmeld

20. januar 2010

Bondepigen

Tjuhl skriver:

jeg akn bare ikke lade være med at tænke på, at man jo skal være HELT HUNDREDE på at hele deres familie er kradset af, før man sender ungerne afsted til fremmede lande + mennesker - og det har man vel ikke allerede styr på NU?! jeg mener...de graver jo stadig folk levende fri...

udover det så syntes jeg også det er en fin tanke, men naturligvis skal man som adoptivforældre i sådan et tilfælde være ekstra opmærksomme på/uddannet til at tage sig af et barn med potentiale for store traumer.

Tænker det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.