skal til sydafrika imorgen, nogle råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

lululupo

Wiii rejser imorgen, men krise hvad skal mon huske at pakke, nogle gode råd???

Christina uge 20

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Man skal vidst huske at låse dørene på bilen, når man kører i sydafrika og ellers lade være med at blive spist af løver

også ha en god tur og få varmen lidt for os andre!!

Anmeld

19. januar 2010

lululupo

Hi hi ok passer på løverne..... Tager masser af solcreme med, vitamin piller, men det værste er fodtøj, nok ikk stiletten

Anmeld

19. januar 2010

Sujan

Ja nu er du jo gravid, så ved ikke hvad der er sundt at påføre sig. Men noget mod myg

Anmeld

19. januar 2010

Støtte strømper, til flyveturet! Et must, siger min jordmor!

Stine 24+6

Anmeld

19. januar 2010

Millepus

Husk rejse dig og gaa rundt paa flyveturen og lave oevelser med benenenaar du sidder, da du som gravid har oeget risiko for blodpropper.

Drik masser af vand selvom du kommer til at skulle op og bruge toilettet mere

God tur, bare det var mig

camilla

Anmeld

20. januar 2010

lululupo

Min mor har lige været med støttestrømperne Har dog lige tjekket vejret 34 men regnnnnnnnnn

Sender lidt varme hjem dog, og puh 22 timer på farten, skal vi ha lidt snaks med

Anmeld

20. januar 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Ej, hvor er jeg misundelig ! Sydafrika er simpelthen det skønneste og smukkeste sted. Min storebror er gift med Nina, som kommer fra Cape Town, så vi har været i Sydafrika flere gange, FANTASTISK!

Hvor skal i hen? Vi har mest været omkring Cape Town, men en tur til Krügerparken på Safari og dermed et besøg i Johannesborg er det også blevet til. Der er SÅ meget at se og opleve; jeg er virkelig misundelig!

GOD tur...

Anmeld

20. januar 2010

lululupo

uhhh vi skal op i nærheden af kruger park selvom det ikk er helt der!!! Har du nogen ide om vejr??? Fodtøj!!!???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.