Jeg har ikke haft tudedag siden i onsdags...
Jeg har det SÅ mærkeligt. På den ene side, så føler jeg at jeg er ved at blive en liiiiiiille smule mere rolig... Min fornuft siger mig, at hvis jeg når til NF, så er den ikke syg. For den KAN bare ikke være syg. Ikke igen. Ikke når Idun er så skøn og rask.
Jeg er nu nået til 7+1, så det er den uge jeg går ind i nu, hvor jeg mistede sidst. Der er en uge til jeg skal scannes... Jeg ved ikke om jeg skal glæde mig eller være rædselsslagen... Mmm... Og jeg vil så også sige, at jeg nok når at være tæt på at DØ af skræk op til NF. Men DEN TID DEN... Et eller andet... mmm...
Jeg syntes allerede at jeg er forholdsvis rund på maven. Ret rund, men jeg har ikke lyst til at lave mavebillede endnu, jeg kan først gøre alle de der ting, som man gør når man glæder sig og alt det, når jeg rent faktisk oprigtig tør glæde mig til det. Mmm...
Men udover det så har jeg flere følelser. Jeg har den afmagts følelse at jeg hverken kan gøre til eller fra og på den anden side, så har jeg det som om at Vita (lang historie, men min 'skytsengel') taler til mig gennem Idun. Det kys hun gav min mave inden vi vidste at jeg var gravid. Det MÅ bare være godt.
Samtidig, så bliver jeg også sådan lidt, skræmt fordi min kvalme er lidt nedadgående. Det er jo dejligt at jeg sover lidt bedre om natten - ellers var jeg no også faldet temmelig død om inden længe, men så bliver jeg også bange for om jeg nu stadig er rigtig meget gravid... - Tosset jeg ved det godt. Det kan også bare være at det der akupressur hjælper og jeg er blevet lidt bedre til at spise på bedre tidspunkter. - Samtidig har jeg den der snigende lille-bitte kvalme, lige bag drøblen HELE TIDEN... Så det er jo nok meget fint.
Åhhh altså alle de tanker... Hvor jeg bare GLÆDER mig til Toms fødselsdag, så er NF nemlig overstået... Suk...
Og forhåbentligt kvalmen også... og forhåbentligt at jeg kan begynde at strutte med mavse-lavse...
Mmm. Men i hvertfald, så er min delle rettet nu nu og jeg har sådan en glat-mave, men rundere end normalt...
sikke noget værre rod at sidde og skrive, men altså, jeg trængte bare til at skrive det ned.
(og efter som jeg ikke blogger om min graviditet endnu, fordi jeg ikke er helt offentlig omkring min graviditet ligenu... Så går det udover jer..! - hvilket det nok også gør i fremtiden anyways...)
Pip fra mig.