Jaaaaah endelig :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Vinker

Mors STORE lille dreng har sørme taget sine aller første spæde skridt her til aften  Og for at det ikke skal være løgn så tror jeg næsten at drengen var mere stolt end sine forældre (ufatteligt...)

Vi sad ved aftensbordet og Niklas Emil vil ned. Jeg støtter ham så lidt under armene istedet for at han holder mig i fingeren og efter nogle skridt så slipper jeg ham og sørme om min dreng ikke går 3 skridt inden han vælter  Jeg prøver så igen og denne gang går han 2 skridt selv! Jeg råber til Morten: HAN GIK SELV!!!!!!!!!

Nu er mor og far her jo helt oppe at køre. Vi vil se mere  så vi prøver at få ham til at gå mellem os og han prøver også rigtig meget, men kommer kun et skridt fremad inden han kaster sig i armene på en af os. Men iiiih han var så glad og stolt mens han øvede sig i at gå. Som om han udemærket godt forstod at NU var der ved at ske STORE ting

Sidder her med en fantastisk dejlig følelse i kroppen og er så stolt så stolt - Kan slet ikke vente til at se de næste skridt. Man blir jo hurtigt afhængig af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

oo

fantastisk! tillykke med den stoooooore-lille dreng (og husk nu at nu skal du til at flytte ALT en hylde længere op )

Anmeld

19. januar 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

fantastisk! tillykke med den stoooooore-lille dreng (og husk nu at nu skal du til at flytte ALT en hylde længere op )

Ja ska nok lige tjekke huset efter, men han plejer stort set aldrig at pille ved noget han ikke må. Heller ikke på det lave sofabord som han har vandret rundt om længe. Han piller ikke ved sterinlysene (som selvf. er slukket når han er i nærheden) eller rør blomsterne, krukkerne på gulvet osv. Han forstår godt et nej, men nu må vi se.... Der åbner sig jo en hel ny verden for ham når han begynder at gå rundt

Anmeld

19. januar 2010

Jules

Hvor er det bare Stort Rikke Tillykke med de første skridt

Kan godt forstå i alle er stolte

Anmeld

19. januar 2010

sarahb

tillykke det er det bedste
Ihhh det er den skønneste følelse.. man er sååååå stolt.

tillykke smukke....

Anmeld

19. januar 2010

Bondepigen

Wauw, dygtige dreng!!!! Tillykke med det! Tænk dig, nu kan I snart gå med ham i hånden, når I skal ud. Jeg glæder mig heeelt vildt til Emma kan gå uden at holde ved noget... det gør hun stort set nu, når hun går med hendes dukke-klapvogn, men det ved hun bare ikke... Hihi.

Glæder mig SÅ meget til hun opdager, at hun faktisk kan gå uden at holde ved...

Ååårh hvor kan jeg godt forstå, du er stolt!!! DET bliver jeg osse!

Anmeld

19. januar 2010

JustAnotherName

............de bliver bare så hurtigt store, de kære små  

KÆMPE TILLYKKE. Man bliver bare så skiiii stolt. Det er så stort, når de tager deres første skridt. En virkelig betydningsfuld milepæl i både barnets, men også i fars og mors liv. AK.... 

Anmeld

20. januar 2010

Ida.

Ihhh TILLYKKE!! Det er store sager! Stolthed er bestemt på sin plads

Anmeld

20. januar 2010

TbCp

Ajjj hvor er det stort
Man bliver bare så megastolt! 

Anmeld

20. januar 2010

Barbamama

Ej det er helt fantastisk. Tillykke med det  Jeg venter stadig spændt på at Carla vil kravle, men indtil videre skriger hun bare når jeg har holdt legetøjet væk længe nok.... Hi hi.... Hvor er det bare dejligt altså.... Jubiiii  Men ja fagre nye verden for din lille mand. Nu kan han jo snart komme til det hele. He he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.