Jeg har siden i går eftermiddags ikke mærket prinsessen så meget som jeg plejer - og det har føltes anderledes. Jeg tænkte at hun sikkert var træt i går, og samtidig pressede hun hovedet voldsomt meget opad så jeg virkelig havde ondt i mine ribben, og tænkte at det måske også påvirkede hvordan hun sparkede.
Da vi lagde os til at sove forsøgte jeg for alvor at få hende vækket, men hun reagerede stort set ikke 
I morges var jeg til svømning - hvor hun plejer at blive helt vild - men mærkede kun ét spark hele timen jeg var i vandet... da jeg kom drak jeg et kæmpe stort glas iskoldt saftevand - ingen reaktion 
gik op og sov - ingen reaktion 
Spiste salt lakrids - ingen reaktion 
Så ringede jeg til fødegangen og de bad mig komme ind og få kørt en strimmel. Jeg mærkede hende, men SLET ikke som jeg plejer, og jeg var smadder bekymret for om min lille prinsesse nu også havde det godt. Daniel og jeg satte kursen mod Århus og kommer ind på fg. Jordemoderen mærker på maven og siger "hun ligger jo fint med hovedet nede i bækkenet"
WHAT??? Svarede hende at det kom meget bag på mig, da hun fredag havde siddet fast med rumpen i bækkenet og at overlægen derfor havde givet mig til til vending d. 29.... Hun mærkede igen, og en 3. gang, og hun var SLET ikke i tvivl! Prinsessen har vendt sig!!!!!!!!!! 
Der blev kørt en smuk smuk ctg, og da jeg nævnte min nybestilte akupunktur, vendingstid gentog hun at hun ikke var i tvivl om at det var hovedet i bækkenet.
Men så er det jo klart at jeg mærker hende anderledes!!! Den lille sveske har vendt sig og vi var to meget stolte, glade og lettede forældre som igen vendte snuden mod Gjern!
Knus Caroline 34+4
Anmeld