Det gør ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Dictes mor

Det gør ondt i min mave især i højre side. Det kramper sammen og så giver det sådan nogle smæld og jag, det gør mindst ondt, hvis jeg ligger helt stille, hvilket jeg også er nødt til, for det gør for ondt at bevæge sig. Jeg er lidt nervøs, så jeg tror, at jeg vil ringe til fødegangen og høre om det er noget, jeg skal være nervøs ved. Har I andre nogen gange ondt sådan også, jeg tænker på om det der ligamentsmerter, men forstår ikke at de er helt oppe i maven. Baby sparker rundt derinde, og det får det bare til at gøre mere ondt, men hun er derinde, hun har faktisk været mere aktiv end normalt idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

oo

øv har du talt med fødegangen?

Anmeld

19. januar 2010

anna-jonas

Jeg har i alle tre graviditeter haft perioder med sådanne smerter..............fik at vide at det var når baby kørte foden frem og tilbage over et begrænset område.................at det var nærmest som et brændemærke på indersiden af livmoderen.

Håber at det "bare" er det..................men gi' lige lyd, Camilla.

Knus Mette

Anmeld

19. januar 2010

mrsMary

Jeg havde også denne smerte i højre side. Ligger den også op ad ribbenene hos dig?

Jeg fik at vide, at det kunne være min lever, som blev klemt og fik lidt "hudafskrabninger".

Det var dog ikke en jordmoders udtalelse! Jeg er spændt på at høre, hvad du får af forklaring. Har nemlig tænkt om den kommer igen med nummer to :-(

Anmeld

19. januar 2010

Dictes mor

Jeg har ikke ringet endnu, for det gør ikke helt så ondt længere, og jeg bryder mig heller ikke om at ringe til dem, så jeg tror, at der ligesom I skriver, babyen sparker sin mor for meget og for hårdt... Strenge lille baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.