at akupunktur mod graviditet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.399 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Hvad er det for nået?
Hvordan forgår det?
Hvad koster det?
Hvor kan man få det?
Og virker det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Susanne79

hvis du spørger om akupunktur kan hjælpe dig med at blive gravid, kan jeg kun anbefale dig at prøve. Der er jo desværre ingen garantier, men man kan jo aldrig vide

Da vi havde haft gang i projekt baby i 8 måneder, besluttede jeg mig for at prøve. Jeg kontaktede Hanne Pitters i Vejle. Hun er en del af sundhedshuset Vis Vitalis. En konsultation koster ca 375,- og tager ca 45 min. Hun starter med at stille nogle spørgsmål og udfra det sætter hun nåle i rundt omkring på hele kroppen. Det sætter gang i systemet

For mit vedkommen hjalp behandlingen fantastisk. Jeg fik behandling om onsdagen og om lørdagen havde jeg en meget tydelig ægløsning. 14 dage efter var jeg gravid

Anmeld

19. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Susanne79 skriver:

hvis du spørger om akupunktur kan hjælpe dig med at blive gravid, kan jeg kun anbefale dig at prøve. Der er jo desværre ingen garantier, men man kan jo aldrig vide

Da vi havde haft gang i projekt baby i 8 måneder, besluttede jeg mig for at prøve. Jeg kontaktede Hanne Pitters i Vejle. Hun er en del af sundhedshuset Vis Vitalis. En konsultation koster ca 375,- og tager ca 45 min. Hun starter med at stille nogle spørgsmål og udfra det sætter hun nåle i rundt omkring på hele kroppen. Det sætter gang i systemet

For mit vedkommen hjalp behandlingen fantastisk. Jeg fik behandling om onsdagen og om lørdagen havde jeg en meget tydelig ægløsning. 14 dage efter var jeg gravid

gør det ondt og er hun god?
Hvor mange gange skal man så det?

Anmeld

19. januar 2010

Susanne79

MaleneS skriver:

gør det ondt og er hun god?
Hvor mange gange skal man så det?

Man kan selvfølgelig godt mærke når hun sætter nålene i, men jeg synes bestemt ikke at det gjorde ondt. 

Jeg fik kun 1 behandling, men aftalte med hende at hvis den ikke hjalp skulle jeg komme igen og få 2-3 behandlinger op til ægløsning. 

Hun er rigtig dygtig og god til at forklarer. Hun giver ingen garantier men vil gerne prøve at hjælpe.

Anmeld

19. januar 2010

lib1982

Jeg nåede ikke til akupunktur, da jeg blev gravid, men kan selv give øreakupunktur, som jeg har uddannet mig i gennem mit arbejde.

Ved godt, at psykisk urolighed og manglende graviditet ikke er det samme, men en af de helt store fordele (for mig at se i hvert fald) ved akupunktur, er jo, at det værste der kan ske er, at der ikke sker noget.. altså forstået på den måde, at det kan ikke skade noget!

Der er ca. 20% som ikke er modtagelige for akupunktur, men tænker da, at det er værd at prøve!

Da jeg selv forsøgte at blive gravid, fandt jeg nogle dråber i en helsekost forretning... jeg har søgt og søgt på navnet, men kan simpelthen ikke komme på det, kan huske de var fra "Allergica" og hed noget med comb. - de er ikke beregnet til "fertillitetsbehandling", men lavet til unge piger som kommer sent eller slet ikke i pubertetet, og graviditet er faktisk "bare" en bivirkning! Om de virkede eller ej er uvist, men efter en måned ca. med dem blev jeg gravid...

Anmeld

19. januar 2010

Vial

Jeg fik akupunktur for at fremme en befrugtning.. Ved ikke om det hjalp, men jeg venter da i hvert fald tvillinger nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.