At farve fondat..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Heidi.

Jeg skal lave en kage på fredag.. Men kan jeg allerede nu farve fondaten? Det er færdiglavet fondat, og skal det bare æltes i?

Jeg har ikke prøvet det før, jeg har kun prøvet med mmf.

anyone??

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Anasmor

Det kan du sagtens, men ælt lidt mindre farve i end farven endeligt skal være, for den bliver mørkere når den ligger...

Og husk at pakke den rigtig godt ind... 2-3 plastikposer så holder den sig bedst...

Anmeld

19. januar 2010

Heidi.

Anasmor skriver:

Det kan du sagtens, men ælt lidt mindre farve i end farven endeligt skal være, for den bliver mørkere når den ligger...

Og husk at pakke den rigtig godt ind... 2-3 plastikposer så holder den sig bedst...

Mange tak

Jeg læste også et tip med hensyn til når man skal rulle det ud. Så kunne man tage en skumvaskeklud og komme maizena i og lukke den. Og så simpelthen duppe maizena på.. Kender du til den teknik??

Anmeld

19. januar 2010

Corn

Heidi. skriver:

Mange tak

Jeg læste også et tip med hensyn til når man skal rulle det ud. Så kunne man tage en skumvaskeklud og komme maizena i og lukke den. Og så simpelthen duppe maizena på.. Kender du til den teknik??

Det virkede rigtig godt for mig i forbindelse med mmf

Anmeld

19. januar 2010

Heidi.

Macaab skriver:

Det virkede rigtig godt for mig i forbindelse med mmf

Så prøver jeg det.. For jeg har seriøst de andre gange været gået amok over det der udrulnings helvede..

Anmeld

19. januar 2010

Corn

Heidi. skriver:

Så prøver jeg det.. For jeg har seriøst de andre gange været gået amok over det der udrulnings helvede..

Det var kun mit andet forsøg, og det virkede fantastisk.

Anmeld

19. januar 2010

Heidi.

Macaab skriver:

Det var kun mit andet forsøg, og det virkede fantastisk.

Fedt.. så glæder jeg mig til IKKE og bliver overhys...

Anmeld

19. januar 2010

Anasmor

Heidi. skriver:

Mange tak

Ja den bruger jeg altid.. to skumklude ovenpå hinanden, læg 2 spsk maizena i midten, saml hjørnerne med en elastik, og slå så "dusteren" ned i bordet indtil der kommer maizena ud... Så er den klar til brug...

det er en super opfindelse.... laver altid en 3-4 stykker, så jeg ikke skal fylde op under kageriet

Anmeld

19. januar 2010

Heidi.

Anasmor skriver:

Ja den bruger jeg altid.. to skumklude ovenpå hinanden, læg 2 spsk maizena i midten, saml hjørnerne med en elastik, og slå så "dusteren" ned i bordet indtil der kommer maizena ud... Så er den klar til brug...

det er en super opfindelse.... laver altid en 3-4 stykker, så jeg ikke skal fylde op under kageriet

Ej hvor jeg glæder mig til og prøve det... For de andre gange... DAMN siger jeg bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.