caroline86 - eller ander soom har prøvet det :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

bagger26

Hejsa caroline.

Nu spørg jeg lige dig, da jeg kan se at din datter vender i UK stilling. Kan du mærke på nogen måder at hun gør det.

Jeg fik nemlig af vide sidst jeg var til jordemoder at min datter lå i UK stilling, men at hun sagtens kunne nå at vende sig endnu, så hun tjekker op på det når jeg skal til jordemoder igen i uge 37+0, det er d. 16 feb.

Men jeg har jo selvfølgelig læst lidt om det osv, og håber VIRKELIG hun har vendt sig. Men jeg har bare på fornemmelsen hun stadig ligger i UK. Hun sparker rigtig meget siderne ned mod hofteknoglerne, men kan jo også være hendes hænder jeg mærker. Tænke bare på hvor din datter sparker henne, hvis man kan soørge om det hehe.. ved heller ikke om man kan mærke det på den måde. Men bruger desværre rigtig mange kræfter hver dag på at tænke på det.

Knus Christine 33+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Mumto3

Jeg har haft barn i UK stilling, og jeg synes det var vildt tydeligt at mærke hovedet. Det er helt kule rundt i forhold til en numse, som er mere 'firkantet'.

Jeg tog den hårde tur, med at ligge i knæ-albueleje hver anden time i 15 min ad gangen. Jeg ved ikke om det var årsagen, men faktum er at han vendte sig i uge 39 (han var 54 cm lang og vejede 4kg ved så han var ikke lille)

Anmeld

19. januar 2010

mama10

hej
mit barn ligger med hoved nedad, har lige været til scanning. Men jeg mærker også som du siger noget mod hofteknoglerne og til scanningen kunne man se at det var hans hænder der slår til dem. Jeg har altid kunne mærke det. Så for din pige har vendt sig

33+1

Anmeld

19. januar 2010

bagger26

Okay, altså hvis hovedet følels som en bold, så tror jeg stadig hun ligger med hovedet op af. Kan nemlig mærke en "bold" i hjøreside under ribbenene. Men jeg har slet ikke forstand på at mærke sådan noget.

Håber i hvert fald bare hun når at vende sig, men hun har jo forhåbentlig også 6 uger endnu.  

Anmeld

19. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic lå i tværleje gennem det hele.

Alle undersøgelser, scaninger, jm, mm stod der at han lå på tværs. Jeg var slet ikke tvivl, var ikke ret langt henne før jeg måtte side skråt. Når jeg bukked mig kunne jeg mærke hans hoved smutte på det nederste riben.

Han ville ikke vendes. Så han måtte ud ved pks.

Anmeld

19. januar 2010

bagger26

okay, jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan hun vender. har forliggende moderkage, så det er ikke så nemt for mig at mærke hende, som det fx var med min søn.. Men jeg må håbe hun når at vende sig, vil meget gerne undgå kjesersnit.

Anmeld

21. januar 2010

DK

Man kan vel godt føde et barn i sædestilling? Altså så længe at man selv og barnet er rask?

Jeg ved godt det er en lidt drøjere omgang, men man kan da godt?

Anmeld

21. januar 2010

bagger26

DK skriver:

Man kan vel godt føde et barn i sædestilling? Altså så længe at man selv og barnet er rask?

Jeg ved godt det er en lidt drøjere omgang, men man kan da godt?

ja det er noget med at så længe fødderne ikke er nederst så kan man godt. Der er vist også nogle andre faktorer der skal være i orden. Men jeg er bare ikke så tryk ved en sædefødsel.

Men nu får vi se, krydser finger får hun vender sig så jeg ikke skal bekymre mig om det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.