baby autostol til salg dårlig brugt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.753 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

H+S Skjolgborg.

Den er fra 2006 og til helt ny fødte

Den har altid stået ind i vores skab i soveværelse og ikke været udsat for røg.Men pga vi har fået en anden sælger vi den nu.

Den er ret pæn dog ikke ny men kun brugt få gange til min datter og lige hjem med tobby fra sygehuse.

Vi gav 1500 kr. Den sælger  for kun 400 kr(siger min manden)*SS.

Mvh henriette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

H+S Skjolgborg.

Henriette.S.J. skriver:

Den har altid stået ind i vores skab i soveværelse og ikke været udsat for røg.Men pga vi har fået en anden sælger vi den nu.

Den er ret pæn dog ikke ny men kun brugt få gange til min datter og lige hjem med tobby fra sygehuse.

Mvh henriette

Nedsat 300 kr nu.

Anmeld

16. marts 2010

neddi1

Hey..

Hvor længe kan de bruge den? Jeg mener hvor mange kg?

Og hvor i landet bor du?

Anmeld

16. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvilket mærke er den og hvor mange kg går den op til? Vi tager den (måske) gerne hvis du bor i nærheden af Århus.

Kh

Rosa

Anmeld

16. marts 2010

Findusinde

Vi havde den til Laura, ja det er en fin autostol, og der står den kan holde til 13 kg.. Men da Laura var 5 mrd, og vejede 7 kg var det slut for hende at bruge den.. Hun blev simpelthen klemt i den... Og vil ikke umiddelbart betragte min datter som værende meget stor...

Anmeld

16. marts 2010

Moderator

Findusinde skriver:

Vi havde den til Laura, ja det er en fin autostol, og der står den kan holde til 13 kg.. Men da Laura var 5 mrd, og vejede 7 kg var det slut for hende at bruge den.. Hun blev simpelthen klemt i den... Og vil ikke umiddelbart betragte min datter som værende meget stor...

Hm? Var det om vinteren? Tænker  om hun fyldte mere med tykt tøj og flyverdragt...?

Anmeld

16. marts 2010

Moderator

Nå  -kan se du bor på vestsjælland - så står vi af, desværre..

Anmeld

16. marts 2010

Findusinde

Rosa skriver:

Hm? Var det om vinteren? Tænker  om hun fyldte mere med tykt tøj og flyverdragt...?

Det har været her i vinter.. Så ja, hun havde flyverdragt på.. Men vil mene at når den står den er beregnet til 13 kg, at så skulle den gerne kunne klare et barn på godt 7 kg i en flyverdragt.. Men hun blev SÅ klemt på midten.. Så vi har lejet en auto stol i babysam i den sidste tid...

Anmeld

16. marts 2010

Lone Jakobsen

rasmus er 8 mdr, vejer godt 8,5kg og bruger stadig hans

Anmeld

16. marts 2010

dorthemus

Henriettemortil4 skriver:

Mvh henriette

Hvor på vestsjælland bor I? Min niece Zafir bor ikke langt fra Holbæk, så måske er jeg interesseret hvis det er i nærheden af hende...bor selv på Frederiksberg og har ingen bil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.