Jeg er sikker på at Liva's dag har været meget bedre siden da. Hun har sikkert hygget sig og leget godt i DPen. Så lad være med at dunke dig selv oveni hovedet med dårlig samvittighed .....selvom jeg sagtens kan følge dig i, hvad du mener.
Du er jo på arbejde, og det kan selvfølgelig være svært engang imellem, når job og personlig liv ramler lidt tæt. Men jeg er sikker på, at du har haft det meget sværrere med de mange tanker, end Liva.
Og selvfølgelig er det ikke optimalt at Liva ender med at sidde alene i stuen.
Men sådan er det jo heller ikke evig og altid!! Det var jo bare idag, at situationen mundede sådan ud. Det var jo straks værre, hvis det var hverdagskost, at Liva måtte sidde for sig selv ....sådan er det jo slet ikke
....så selvom det var en dum morgen, og Liva blev ked af det, og det påvirker dig. Så tag det for hvad det var - EN DUM MORGEN, thats it!
Jeg håber I får en rigtig hyggelig eftermiddag sammen .....selvom I sikkert hver især er trætte ovenpå dagens strabadser.
Jeg kender nu godt selv den øv-følelse. Og så kommer man bare til at savne dem helt vildt meget altså.
GOD EFTERMIDDAG TIL JER!!

Anmeld