Øv en lidt træls dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

TbCp

Det startede ellers meget godt, Liva sov helt til 7.30 idag. 
Men hun var bare så morgengnaven.
Hun skal have fred og ro til at sidde og se lidt tv og spise sin morgenmad, fuldstændig ligesom faderen
Men mine dagplejeunger kan bare ikke lade hende være i fred. De står helt oppe i hovedet på hende. Så til sidst måtte jeg tage dem ind på dagplejeværelset og lukke døren.
Jeg blev sgu lidt ked, for synes ikke Liva skal sidde alene i stuen og spise, Carsten var lige i bad og skulle lige være færdig inden han kom ned.
Så Liva sad altså helt alene og spiste
Så kom hun ind på værelset bagefter og ville læse en bog og igen var ungerne bare over hende. Så hun måtte IGEN sætte sig i stuen alene.... mor her blev igen ked af det over det.
Så kom Carsten ned og skulle børste tænder på hende, det tog 20 min. skrig og skrål inden han kunne få lov, normalt er der ingen problemer med det.
Og da han så havde afleveret hende i dagpleje kom han hjem og fortalte at hun var fortsat med surmuleriet/gråden derover. Der plejer ellers aldrig at være noget når hun bliver afleveret.
Så jeg har haft helt ondt i maven over det hele dagen og føler mig som en rigtig dum mor der tager dagplejebørnene først
Så nu glæder jeg mig bare helt vildt til jeg har fri om 2 timer så jeg kan komme over og hente hende, give hende et stort knus og hygge med hende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

JustAnotherName

Jeg er sikker på at Liva's dag har været meget bedre siden da. Hun har sikkert hygget sig og leget godt i DPen. Så lad være med at dunke dig selv oveni hovedet med dårlig samvittighed .....selvom jeg sagtens kan følge dig i, hvad du mener.
Du er jo på arbejde, og det kan selvfølgelig være svært engang imellem, når job og personlig liv ramler lidt tæt. Men jeg er sikker på, at du har haft det meget sværrere med de mange tanker, end Liva.

Og selvfølgelig er det ikke optimalt at Liva ender med at sidde alene i stuen.
Men sådan er det jo heller ikke evig og altid!! Det var jo bare idag, at situationen mundede sådan ud. Det var jo straks værre, hvis det var hverdagskost, at Liva måtte sidde for sig selv ....sådan er det jo slet ikke    ....så selvom det var en dum morgen, og Liva blev ked af det, og det påvirker dig. Så tag det for hvad det var - EN DUM MORGEN, thats it!

Jeg håber I får en rigtig hyggelig eftermiddag sammen .....selvom I sikkert hver især er trætte ovenpå dagens strabadser.

Jeg kender nu godt selv den øv-følelse. Og så kommer man bare til at savne dem helt vildt meget altså.

GOD EFTERMIDDAG TIL JER!!   

Anmeld

19. januar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jeg er sikker på at Liva's dag har været meget bedre siden da. Hun har sikkert hygget sig og leget godt i DPen. Så lad være med at dunke dig selv oveni hovedet med dårlig samvittighed .....selvom jeg sagtens kan følge dig i, hvad du mener.
Du er jo på arbejde, og det kan selvfølgelig være svært engang imellem, når job og personlig liv ramler lidt tæt. Men jeg er sikker på, at du har haft det meget sværrere med de mange tanker, end Liva.

Og selvfølgelig er det ikke optimalt at Liva ender med at sidde alene i stuen.
Men sådan er det jo heller ikke evig og altid!! Det var jo bare idag, at situationen mundede sådan ud. Det var jo straks værre, hvis det var hverdagskost, at Liva måtte sidde for sig selv ....sådan er det jo slet ikke    ....så selvom det var en dum morgen, og Liva blev ked af det, og det påvirker dig. Så tag det for hvad det var - EN DUM MORGEN, thats it!

Jeg håber I får en rigtig hyggelig eftermiddag sammen .....selvom I sikkert hver især er trætte ovenpå dagens strabadser.

Jeg kender nu godt selv den øv-følelse. Og så kommer man bare til at savne dem helt vildt meget altså.

GOD EFTERMIDDAG TIL JER!!   

Liva havde selvfølgelig haft en rigtig god dag Hun elsker at være i sin dagpleje. 

Må indrømme at jeg en dag som idag er glad for at jeg ikke selv passer hende. Tror det er godt for både Liva og jeg at hun kommer over til en anden og leger med nogle andre børn på hendes alder.

Anmeld

19. januar 2010

Barbamama

åh det kan jeg godt forstå du ikke kan lide for sådan burde det jo bare aldrig være, men det bliver du jo nødt til, men ja absolut ikke en sjov situation. GOodt hun alligevel havde haft en god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.