Psykiater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Sommerfuglen.

Jeg er i gang med at lave en projekt opgave som handler om psykiatriens historie. Jeg skal have lavet et interview med en psykiater gennem e-mail, men kan simpelthen ikke finde nogen på nettet. Hvis jeg endelig finder nogen står der ''vi har ikke mulighed for at svare på nye spørgsmål''.

Så jeg tænkte, hvis i kendte en psykiater der gerne ville hjælpe mig med et interview, omkring 10 spørgsmål, så må i meget gerne skrive til mig Eller hvis i kender et sted på nettet man kan skrive til. For jeg er virkelig lost. Jeg skal have lavet min opgave færdig til fredag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Michael healer

Amanda15 skriver:

Jeg er i gang med at lave en projekt opgave som handler om psykiatriens historie. Jeg skal have lavet et interview med en psykiater gennem e-mail, men kan simpelthen ikke finde nogen på nettet. Hvis jeg endelig finder nogen står der ''vi har ikke mulighed for at svare på nye spørgsmål''.

Så jeg tænkte, hvis i kendte en psykiater der gerne ville hjælpe mig med et interview, omkring 10 spørgsmål, så må i meget gerne skrive til mig Eller hvis i kender et sted på nettet man kan skrive til. For jeg er virkelig lost. Jeg skal have lavet min opgave færdig til fredag.

hej

Her er en liste

http://fagbog.netdoktor.dk/resultat.aspx?sfcategoryID=124&categoryId=&kat=Psykiatere

mvh Michael

Anmeld

19. januar 2010

Sommerfuglen.

Michael healer skriver:

hej

Her er en liste

http://fagbog.netdoktor.dk/resultat.aspx?sfcategoryID=124&categoryId=&kat=Psykiatere

mvh Michael

Tusinde tak

Anmeld

19. januar 2010

Michael healer

Dennis'sPige<3 skriver:

Tusinde tak

Det var da så lidt

Krydser  for du finde en venlig, hjælpsom og positiv Psykiater

Anmeld

19. januar 2010

Sommerfuglen.

Michael healer skriver:

Det var da så lidt

Krydser  for du finde en venlig, hjælpsom og positiv Psykiater

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.