Juhu, jeg fik taget mig lidt sammen i dag.
Jo, jeg sidder stadigvæk ved computeren og spiller, typisk mig, men det spil jeg spiller tager lidt tid nogen gange. Så i mellem tiden for jeg broderet, 2 ting på en gang.
Jeg er så i gang med at vaske tøj, nej hvor har Cassandra bare meget tøj, især når alt skal vaskes. Cassandra har jo børneeksem, og derfor bruger vi neutral, selvom der er noget nede i vaskekælderen. Men en dag fandt jeg ud af at kæresten havde brugt det nede fra kælderen og ikk særlig lang tid efter begyndte Cassandras ryg og nakke at klø og blive rød, og jeg har ikk haft mulighed for at vaske før nu her. Men fordi jeg jo ikk ved hvilken tøj der er vasket med det forkert vaskepulver. Ja så skal alt hendes tøj vaskes.
Lige nu ligger manden og sover, men han fik hellere ikk sovet i nat, da han havde tandpine i den tand han ikk har.
Cassandra hygger sig i vuggestuen, for da vi kom i vuggestue i morges var hun på vej hen til trip trapp stolen hun skulle da ha morgenmad nu
også selvom hun stadigvæk havde flyverdragt på.
Ja og det var lige før at hun havde så travlt med maden at hun ikk vinkede farvel til mig. Men det er typisk hende, hun elsker mad.
Jeg håber I alle får en god dag
Anmeld