Lyder meget som nætterne herhjemme!
Niklas Emil var en gang rigtig god til at sove om natten, men det har godt nok ændret sig. Synes han er blevet MEGET krævende om natten og puuuh det er hårdt!
Det er lidt i perioder hvad der hjælper og ikke hjælper herhjemme, men der er helt sikkert også de nætter hvor vågelampen skal være tændt hele natten ellers sover han ikke og der er nætter hvor han skriger pludseligt helt vildt og hvor det kun er mor her der dur. Så snart jeg tar ham op af sengen krammer han sig ind til mig og jeg kan næsten ikke få ham puttet igen. Først når han sover rigtig tung kan jeg stille ligge ham i sin seng. Vi har her på det sidste stillet weekendsengen op i soveværelset fordi nogle nætter sover han åbenbart bedst når vi er i nærheden. Der er også få nætter hvor han kun vil sove mellem mor og far og helst ligge heeeelt ovenpå enten vores hoved, hals, mave eller på vores puder.
I nat sov han bare så flot bortset fra et rigtig grimt hoste anfald hvor jeg lige måtte op og se til ham fordi det bare lød så voldsomt!
Min vurdering er at de små godt kan være mørkeræde en tidelig alder. Tror det hænger sammen med at de mange indput de får om dagen blir bearbejdet om natten. Nogen gange kan de også drømme at mor eller far er dum og så er det svært at trøste dem hvis vi var de onde i drømmen
De er også meget tryghedsnarkomaner.
Håber I snart får nogle bedre nætter - Specielt nu hvor du snart skal starte på arbejde igen 
Anmeld