Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har en dreng som har asmatisk bronkitis, var ved lægen igår der fik vi det af vide.. han får medicin og har ikke feber. han er glad og er begyndt at spise igen..
jeg ville høre om i synes det var en go ide at tage ham ud.. f.eks ud og beøge nogen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja da... hvorfor skulle du ikke kunne det?
noah1 skriver: Jeg har en dreng som har asmatisk bronkitis, var ved lægen igår der fik vi det af vide.. han får medicin og har ikke feber. han er glad og er begyndt at spise igen.. jeg ville høre om i synes det var en go ide at tage ham ud.. f.eks ud og beøge nogen..
Jeg har 2 børn med henholdsvis astma og astmatisk bronkitis.
Ja hvis han er frisk nok ville jeg ikke have nogle skrupler. Og de har godt af og komme ud i kulden når de har den lidelse. Så det ville jeg godt gøre. Dog ikke hvis der var feber.
Mvh Heidi
Min dreng har astmatisk bronkitis og han kommer da med os. Så hvis han er frisk, skulle det da ikke være et problem at tage ham med nogle steder.
Eva skriver: Ja da... hvorfor skulle du ikke kunne det?
Jeg var lidt i tvil om at man måtte når de er syge..
Men tak for svaret.
Heidi. skriver: Jeg har 2 børn med henholdsvis astma og astmatisk bronkitis. Ja hvis han er frisk nok ville jeg ikke have nogle skrupler. Og de har godt af og komme ud i kulden når de har den lidelse. Så det ville jeg godt gøre. Dog ikke hvis der var feber. Mvh Heidi
Hel enig
Daniella har også asmatisk bronkitis og hun kommer da altid ud i de perioder hvor hun har det, sålænge hun ikke har feber og ellers er på toppen, hvilket hun faktisk altid er
Lina på 10 mdr. har også astmatisk bronkitis og hun kommer med alle steder og sover ude hver dag Lina har fået forebyggende og astmaspray siden oktober. Hun skal starte i vs den 1/2 og personalet er uddannet i, at give astmasprayen, hvis hun har behov for den i løbet af dagen
Min datter har osse AB... De må gerne komme ud, hvis de da ikke er direkte syge...
Men i tåge, dis og meget fugtigt vejr, er det bedste at de SOVER inde...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128