har i også prøvet det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Her til aften, sov malou tidligt, og så havde mathias lyst til at hygge lidt, vi har ikke haft sex efter jeg fødte, men havde faktsik lyst idag, det har jeg ikke haft de andre gange, mathias har haft lyst.. men så da vi lå der og han trang op, gjorde det vildt ondt!! havde godt læst det ville gøre lidt ondt, men F**k det gjorde jo vildt ondt, det var som da man mistede sin mødom.. øv, og mathias fik da også bare et chok, puha det var bare ikke rart..

Har i også haft det sådan efter første gang efter i fødte, og er det normalt??

mange knus cille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Det er vist meget normalt, er du blevet syet? Jeg er ikke så glad for det endnu, synes slet ikke det er rart. Jeg synes ikke at det føles helt som i "gamle dage" dernede. Men håber da det vender på et tidspunkt

Anmeld

19. januar 2010

Ox.

Det havde jeg de første mange mange gange efter jeg havde født, og jeg beskrev det akkurat ligesom du siger, til min kæreste at det var som at få taget sin mødom igen! AVS siger jeg bare .. men bare rolig, det bliver bedre ..

Anmeld

19. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

okey, godt at høre det er meget normalt.. puha.. nej er ikke blevet syet.. uh ha nej, havde håbet på det var en engangs forstillling, men dete r det jo så nok ikke øv bøv.. men mange tak for jeres svar søde piger,..

Anmeld

19. januar 2010

Ox.

Malou Vilma Nørgaard skriver:

okey, godt at høre det er meget normalt.. puha.. nej er ikke blevet syet.. uh ha nej, havde håbet på det var en engangs forstillling, men dete r det jo så nok ikke øv bøv.. men mange tak for jeres svar søde piger,..

Det bliver bedre for hver gang men det gør rigtig ondt de første mange gange, det gjorde det ihvertfald for mig, men tag det heeelt stille og roligt når i går igang, nu du ved du er meget øm, det gør vi, og hvis vi bare starter ud meget stille, også selvom det tager nogle minutter, bliver det hurtigt meget bedre

I kunne også prøve at købe lidt glidecreme og se om det ville hjælpe lidt ..

Anmeld

19. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Sussie&Lilje skriver:

Det bliver bedre for hver gang men det gør rigtig ondt de første mange gange, det gjorde det ihvertfald for mig, men tag det heeelt stille og roligt når i går igang, nu du ved du er meget øm, det gør vi, og hvis vi bare starter ud meget stille, også selvom det tager nogle minutter, bliver det hurtigt meget bedre

I kunne også prøve at købe lidt glidecreme og se om det ville hjælpe lidt ..

okey det lyder jo så meget godt ja tror også vi må tage det meeeeget stille og roligt næste gang, og så må det tage den tid det tager før man kommer rigtig igang ..

okey, vil vi da lige prøve at købe.. tak for rådet

Anmeld

19. januar 2010

lillemunk

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Her til aften, sov malou tidligt, og så havde mathias lyst til at hygge lidt, vi har ikke haft sex efter jeg fødte, men havde faktsik lyst idag, det har jeg ikke haft de andre gange, mathias har haft lyst.. men så da vi lå der og han trang op, gjorde det vildt ondt!! havde godt læst det ville gøre lidt ondt, men F**k det gjorde jo vildt ondt, det var som da man mistede sin mødom.. øv, og mathias fik da også bare et chok, puha det var bare ikke rart..

Har i også haft det sådan efter første gang efter i fødte, og er det normalt??

mange knus cille

Hej søde....
Jomfru igen ja det kan godt føles sådan.
Glidecreme må være mit råd......

Anmeld

19. januar 2010

christina2412

ja glide creme hjælper lidt, men ikke meget. syntes også det stadigvæk gør ondt, men er også glad for, at høre det bliver bedre

Anmeld

19. januar 2010

Ox.

Det tager sin tid synes jeg, Lilje er 5 måneder, og det er "først" nu det er blevet helt godt igen, det har det også været de andre gange, men først når man havde brugt et par minutter hvor det gjorde rigtig ondt .. Men, fat mod søde piger hihi, ligepludselig er den der igen!

Anmeld

19. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

lillemunk skriver:

Hej søde....
Jomfru igen ja det kan godt føles sådan.
Glidecreme må være mit råd......

hej søde..

jamen må ud og købe glidecrem, for det er godt nok træls.-.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.