Sort body, hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.435 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Nogen der ved hvor man kan finde en billig helt almindelig sort langærmet body, uden noget krims krams på. Bare sort.

H&M har dem kun i mørkebrun.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Sesse89

18. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hej har godt nook ikke nogle helt alm sorte body'er til malou , men nogle der har en lille stjerne på, ved ikke om det er noget, selvom der er noget på? ellers går jeg da ud fra man kan købe dem i nameit.. har du kigget der??

Anmeld

18. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hej har godt nook ikke nogle helt alm sorte body'er til malou , men nogle der har en lille stjerne på, ved ikke om det er noget, selvom der er noget på? ellers går jeg da ud fra man kan købe dem i nameit.. har du kigget der??

På deres hjemmeside er der ikke nogen ihvertfald.

Og de skal være helt sorte, jeg er i det kreative hjørne så der skal ikke være noget på og så skal det være glat bomuld uden rib.

Anmeld

18. januar 2010

Diana...

Vi har købt nogen i babysam.

Anmeld

18. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

RikkeØ skriver:

På deres hjemmeside er der ikke nogen ihvertfald.

Og de skal være helt sorte, jeg er i det kreative hjørne så der skal ikke være noget på og så skal det være glat bomuld uden rib.

når okey

hmm, lyder mærkeligt for har købt mange hvide og andre farver body i nameit, så det burde de også havde i sorte.. men det lyder mærkeligt de ikke er på deres hjemmeside..

Anmeld

18. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

DianaMoar skriver:

Vi har købt nogen i babysam.

Ja, men det er vist med rib eller hvad?

Anmeld

18. januar 2010

Cris

Du køber en stak af hel almindelige hvide bodier, dem som de bedst kan lige (formen mener jeg). Og så tager du en tur til en maling butik, hvor de også plejer at have tekstil farve. Du køber en pakke i Sort til ca. 60kr tror jeg (jeg kan ikke helt huske) og du kan farve den stak hvide bodier i sort

Anmeld

18. januar 2010

Diana...

RikkeØ skriver:

Ja, men det er vist med rib eller hvad?

Jo der er rib i den fanget jeg ikke lige at der ikke måtte.

Anmeld

19. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Cris skriver:

Du køber en stak af hel almindelige hvide bodier, dem som de bedst kan lige (formen mener jeg). Og så tager du en tur til en maling butik, hvor de også plejer at have tekstil farve. Du køber en pakke i Sort til ca. 60kr tror jeg (jeg kan ikke helt huske) og du kan farve den stak hvide bodier i sort

Ja, jeg overvejede det faktisk selv.

Det bliver ikke grimt ved trykknapperne? Det er bedst at farve dem i vaskemaskine ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.